Pollux schreef:@Silly: gefeliciteerd, daar ga je een leuk paard aan hebben schat ik zo in!
Mijn bezoek aan de Santano was leuk. Ik zag bij aankomst al dat hij kleiner is dan 1.60 (eigenaar had hem wel gemeten, maar ik ben precies 1.60 en mijn hoofd kwam boven de schoft uit). Ik schat hem 1.56. Denk dat hij ook niet heel veel meer zal gaan groeien, hij was ook al redelijk af. Hooguit 2 cm, en dan vind ik hem ook voor mij toch te klein ondanks dat ik er wel goed op pas. Hij reed overigens heeeeeerlijk, fijne draf, hele fijne galop. Hij was nog erg onrustig in de aanleuning, maar dat vind ik niet erg. Hij kwam wel groener over dan ik had verwacht, maar wel heel erg braaf! Een prachtig paard om te zien en heel erg lief! Waar ik een beetje over val is de grootte en het feit dat hij behoorlijk tandenknarste (eigenaar wist niet waarom hij dat doet). Dus ik denk dat het hem niet gaat worden, maar zal het filmpje nog met mijn instructrice bespreken.
Die was toch erg prijzig toch...of heb ik het mis. Veel geld voor een e pony met verzet
Tandenknarsen is nl verzet, als je daarmee in de ring komt kan een jury officieel 1 punt per onderdeel aftrekken...
weet je hoeveel paar laarzen en potjes nagelak je daarvoor kan kopen
kan problemen op leveren.
en gezien de maat, groen en onbeleerd valt de prijs wellicht mee