tamaramt schreef:christel82 schreef:Derby is goede kwaliteit. Ik heb zelf al 8 jaar de Derby Style en deze zien er nog top uit. Ik ga nu voor de Derby Prestige, dressuurmodel. Mooie hoge dressuurboog.
Als je in de gelegenheid bent om naar de fabriek zelf te gaan, kan ik dat alleen maar aanraden. Het blijkt dat winkels zeker nog wat extra bovenop de prijs doen. Qua prijs valt het uiteindelijk wel mee, hoeveel duurder de Derby's zijn.
dat klopt maar dan moet je wel (ik tenminste) een stuk rijden naar de fabrikant.
Ik ben nu wel iets duurder uit maar ze komen het aan huis opmeten en passen en ook hadden ze een speciale actie dat je de laarzentas en laarzenspanners erbij kreeg. Al met al zal ik dus evenduur uit zijn als in de fabriek maar het scheelt me dus wel 2 x een retour rit daarheen en de tijd die ik daarmee uitspaar.
Ik ben tot nu toe heel tevreden over de ruitersportzaak die ze opgemeten heeft.
Maar dat is natuurlijk alleen maar super Tamaramt. Ik ben niet zo bekend hier in de buurt van Breda en rijd daarom graag naar fabriek zelf. Plus daardoor kon ik zien wat er nog meer aan kleuren en leersoorten waren.