Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Citaat:Ik lees regelmatig dit topic mee. Jeetje wat een pech hebben somnige zeg..! Voor diegene die een niet zon groot paard zoekt weet ik een hele leuke. Ik heb hem zelf doorgereden en hij staat nu te koop (mijn zusje rijdt hem momenteel). 4 jarige donkerbruin bonte. 1.62 denkt dat hij nog wel wat groter wordt. Heel chique knap dier, valt echt op tussen andere paarden. 3 correcte gangen met een heel mooi voorbeen. SUPER karakter, heel ongecompliceerd vindt alles leuk en gezellig. Hij is nu een paar maanden onder het zadel en al mee geweest naar enkele BB wedstrijden en binnenkort start hij ook B dressuur. afstammeling is webster x Jazz ( jazz ben ik niet zeker van maar kan ik navragen). Voor extra info kun je pb-en naar PPD_tje of naar de verkoper Maverick.
edit: foto van mijn zusjes facebook geleend https://fbcdn-sphotos-a.akamaihd.net/hp ... 3683_n.jpg
randie schreef:
. Waar staat dat paard als ik mag vragen?

)
) maar weet wel dat je ergens concessies zal moeten doen en dat het dan echt minder lastig is om een nieuw paard te vinden.