Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Lioony schreef:Dat is inderdaad best een heftige reactie voor een achtjarige
Die zou ik dan ook lekker laten gaan, want het komt bij iedereen wel eens voor dat je de buik aanraakt. Je zal dan net alleen zijn..
Silly1972 schreef:Alice13 schreef:Hey julie, niet gaan tellen hoor dan wordt je langzaam gek ik heb er ondertussen al stuk of 10 gezien een paar mis gelopen en al 3 net niet gekocht hahaha!!
Dat wordt dan lachen voor mij straks, dan ben ik nl op zoek naar zelfde type paard als jij zoekt alleen dan maatje groter haha
Alice13 schreef:Silly1972 schreef:
Dat wordt dan lachen voor mij straks, dan ben ik nl op zoek naar zelfde type paard als jij zoekt alleen dan maatje groter haha
Maatje groter zijn ze er wel hoor! OOk voor een leuke prijs, maar ik zoek dus een wat kleiner compacter paard. En dan gaat in een keer de prijs omhoog! Of de kwaliteit van het paard is een stuk lager:S heel moeilijk is het wel, maar ik ben ook heel kritisch dus het ligt ook aan mij zelf!

JulieDR schreef:Finesse is ook best een compacte, 1.64 dus een leuk tussenmaatje.. De merrie die ik vrijdag voor de 2de keer ga proberen is 1.76m en dat is echt HUGE! Maar goed, als ze nog een beetje bijeen te rijden zijn gaat dat wel