ik heb springschoenen gekocht van het eigenmerk. En ze zijn wel mooi hoor! ik dacht dat het wat slechter kwaliteit zou zijn maar ik vind het er goed uitzien niet dat ik veel ervaring met springschoenen heb
Ja ik ook, de vantaggio bontspringschoenen, erg fijn Maar ze worden wel snel vies maar dat is logisch
Livito
Geplaatst: 27-01-10 22:34
ja en ze bevallen super goed
kippiekipp schreef:
iemand inmiddels al de vantaggio springschoenen met bont uitgeprobeerd?
Break_sd
Geplaatst: 27-01-10 22:35
JSCAA schreef:
ja en ze bevallen super goed
kippiekipp schreef:
iemand inmiddels al de vantaggio springschoenen met bont uitgeprobeerd?
Ja ik ook ! superzacht er errug fijn
kippiekipp
Geplaatst: 27-01-10 22:41
oke en hoe valt de maat? wat voor maat hebben jullie voor wat voor paard?
Break_sd
Geplaatst: 27-01-10 22:43
Ik heb een dunne epony, en ik had maat S. Zat echt perfect, die van mij paste nooit springschoenen maar deze dus wel! ben er dus erg blij mee dat ik eindelijk springschoenen gevonden heb die passen .
Zo, eindelijk mijn laarzen binnen. Ze hadden ze de 20ste al verzonden maar de pakketbezorgers konden het niet vinden... Vandaag gelukkig wel. Ben er zo blij mee. Ze passen precies!
Ik heb deze gekocht: Helaas zijn ze wel wat donkerder dan op de foto. Maar nog steeds mooi. Ik hoop dat ze snel een mooi gebruikt uiterlijk hebben.
Blablabla11
Geplaatst: 29-01-10 22:20
Valentijn schreef:
Oké, op die manier Vervelend zeg, maar misschien is het met een belletje zo opgelost. Goed luisteren, want ik vind die man nogal onduidelijk praten
whaha dat valt toch wel mee. West fries is nog niet zo erg hoor hahah
Nu de uitverkoop afgelopen is, vind ik het toch wel de hoogste tijd dat de mensen van Ooteman weer bij ons op de markt komen staan, mij EINDELIJK eens even een keertje bellen en mijn leren laarzen meenemen waar een nieuwe rits in gezet moest worden Hij zou 5 of 12 januari klaar zijn, en dan zouden ze van te voren bellen. Nou nog niks gehoord dus en ze staan de laatste 2 weken ook niet op de markt. Dus nou mag ik hopen dat ze er dinsdag zijn... wil wel graag mijn laars terug
bumbaluutje
Geplaatst: 30-01-10 12:31
Ik heb gisteren een Vantaggio Funny Hoofdstel Roze & Vantaggio Funny Zadel Roze besteld ! Nu afwachten.
De uitverkoop van Ooteman is nu afgelopen toch? Ben benieuwd wanneer de zomercollectie erop komt te staan, kan ik wat leuke shirtjes en dekjes bestellen Heb al paar keer een klein gedeelte zien staan maar dat ging daarna weer weg, dus denk dat ze er al wel mee bezig zijn?!