speciaal voor aangemaakt..
kunnen ze hier sieluuuúg fout blijven spellen

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Snoevie schreef:ik lust eigenlijk geen frikandellen
BitchyWitchy schreef:Snoevie schreef:ik lust eigenlijk geen frikandellen
neem dan een bitterbal?
hubba schreef:BitchyWitchy schreef:die paarjuhs zijn Frikadlluhhhhh daar moet ju speesjaal over makun!
oke .. jullie zijn echt droog
hubba schreef:nou..![]()
Ik begon net jullie bitterballen/frikandellen humor leuk te vinden
hubba schreef:Ik ga nu naar mijn bedje toe, maar ik wil niet weten wat hier morgen allemaal door jullie is gepost
BitchyWitchy schreef:hubba schreef:Ik ga nu naar mijn bedje toe, maar ik wil niet weten wat hier morgen allemaal door jullie is gepost
Als je onze humor toch wel kunt waarderen, kun je beter naar het HK topic komen, als je dat niet te sjieluigh vindt tenminste
hubba schreef:jullie zijn echt niet goed bij jullie hoofden
.. volgens mij mag ik nog niet eens posten in dat topic
ja .. ik zit eigenlijk niet echt vaak op bokt.. maar ik zal er wat aan veranderen dan kan ik lekker meedoen aan jullie flauwe humor
lotteke schreef:chevax schreef:Ik denk dat er in het slachthuis wordt geroepen "schiet eens op met dat paard, de frituur op de hoek heeft frikandellen nodig!"
![]()
wat is het met jullie en slachten en eten?
Je kunt je paard laten slachten en daarna alsnog naar de rendac bregen..ik snap jullie echt niet hoor..
edit: er is trouwens ook al 15 keer aangehaald dat ie either way in stukjes terechtkomt, slager is dan nog netter zelfs...
en hij word of op gegeten of als brandstof voor jouw energiebedrijf...dus hoe hard ie ook werkt..hij komt toch op je bord of via je stopcontact terug...
En ja dit slaat vooral op jouw reactie lena_girl
Vandaar dat de LEER LEZEN reactie op de goede plek staat....
Wat maakt het dat jij wel zo veel beter weet van wat er gebeurt in een slachthuis? Omdat je een of ander eng verhaal hebt gehoord? Ik geloof het niet, zal vast voorkomen maar er zijn meer en veel meer zelfs slachthuizen waarbij je niet van die idiote opmerkingen voorbij zal horen komen.
Dus...dat je het zielig vind..fijn jouw eigen mening mag je vooral hebben. Maar je haalt nutteloze argumenten aan....
lena_girl schreef:En eigenlijk versta ook niet hoe mensne hun paard kunnen laten slachten...Alleen het idee al , dat je paard word geslacht![]()
Ik versta het eigelijk helemaal niet ...hoe kun je een paard laten slachten.
En zeker als het gaat over jou eigen paardje,die zoveel heeft gedaan voor jou
lena_gir schreef:Dan beter laten lijden met een spuitje
BitchyWitchy schreef:Hier bijvoorbeeld Lena??lena_girl schreef:En eigenlijk versta ook niet hoe mensne hun paard kunnen laten slachten...Alleen het idee al , dat je paard word geslacht![]()
Ik versta het eigelijk helemaal niet ...hoe kun je een paard laten slachten.
En zeker als het gaat over jou eigen paardje,die zoveel heeft gedaan voor jou
Gut ik dacht trouwens dat je al op bed lag........
Oh ja, en dan nog zo'n volwassen opmerking....lena_gir schreef:Dan beter laten lijden met een spuitje
avanti4ever schreef:hubba van zout word t juist minder flauw hoor ?
avanti4ever schreef:hubba van zout word t juist minder flauw hoor ?
hubba schreef:avanti4ever schreef:hubba van zout word t juist minder flauw hoor ?
wat? ik ben duidelijk moe ofzo dan:P ik zit namelijk nu nog lekker deutsch te lernen
Es79 schreef:Dit is grunningse humor!