Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Popstra schreef:Ik vind het wel schandelijk een ieder maar zo op het internet te kijk gezet word.
Er is nog altijd iets van een privacy wet.
Ongeacht ze een paard met zweep slaan vind ik het echt belachelijk dat dit maar zo op het net word gekwakt door 1 of ander sensatie/juice pagina met alle gevolgen voor die persoon van dien.
Het kan blijkbaar bij ruiters!?
Popstra schreef:Ik vind het wel schandelijk een ieder maar zo op het internet te kijk gezet word.
Ongeacht ze een paard met zweep slaan vind ik het echt belachelijk dat dit maar zo op het net word gekwakt door 1 of ander sensatie/juice pagina met alle gevolgen voor die persoon van dien.
Bielsje schreef:Popstra schreef:Ik vind het wel schandelijk een ieder maar zo op het internet te kijk gezet word.
Op die pagina kan het allemaal. LF had zwarte plekken op haar zadeldek bij de OS, dus dat kwam doordat Glamourdale wonden had bij de sporen, ze dat weg hadden gewerkt met schoensmeer en zo was dat overgebracht op het zadeldek. Dat die wonden nog steeds niet te zien waren terwijl de schoensmeer ondertussen op het zadeldek zat maakte niet uit, hij had wonden, bloed en dat hadden ze verborgen.
Paarden die schuimen dat wordt ook door mensen gestimuleerd om de wonden in de mond te verbergen.
Die pagina, bah.
Bielsje schreef:Popstra schreef:Ik vind het wel schandelijk een ieder maar zo op het internet te kijk gezet word.
Op die pagina kan het allemaal. LF had zwarte plekken op haar zadeldek bij de OS, dus dat kwam doordat Glamourdale wonden had bij de sporen, ze dat weg hadden gewerkt met schoensmeer en zo was dat overgebracht op het zadeldek. Dat die wonden nog steeds niet te zien waren terwijl de schoensmeer ondertussen op het zadeldek zat maakte niet uit, hij had wonden, bloed en dat hadden ze verborgen.
Paarden die schuimen dat wordt ook door mensen gestimuleerd om de wonden in de mond te verbergen.
Die pagina, bah.
Fika schreef:Wat is het verhaal achter Fluff? Wil ik het weten?
_San87_ schreef:Fika schreef:Wat is het verhaal achter Fluff? Wil ik het weten?
Marshmallow fluff is een suikerpasta dat ervoor zorgt dat paarden extreem gaan schuimen. Zo kun je dingen verbergen, maar ook losheid faken.
Het schijnt verboden te zijn, maar ik vind daar niks over terug. Enkel dat erover gestemd gaat worden.
xmarliez schreef:_San87_ schreef:
Marshmallow fluff is een suikerpasta dat ervoor zorgt dat paarden extreem gaan schuimen. Zo kun je dingen verbergen, maar ook losheid faken.
Het schijnt verboden te zijn, maar ik vind daar niks over terug. Enkel dat erover gestemd gaat worden.
Ah! Helder.
Maar merkt het paard hier ook veel van? Of is dat onduidelijk?
xmarliez schreef:Ja ik ben ook wel benieuwd. Ken het alleen van naam maar geen idee wat dit met het paard doet? Ik dacht alleen veel meer schuim maar heeft het paard er ook een ongemak van? En wat is het voor substantie? Moet je het in spuiten als een soort schuim of denk ik nu heel raar?
Bielsje schreef:Maar dat zulke manieren er zijn, wil niet zeggen dat iedereen het doet. Maar zo doet zij het wel een soort van overkomen en enorm veel (niet paarden-)mensen nemen dat klakkeloos over...
- Misschien waren de laarzen van LF net gepoetst? Nee, onmogelijk want geen enkele ruiter poetst de binnenkant van de laarzen.
- Misschien waren het nieuwe laarzen? Nee, onmogelijk want geen enkele ruiter gaat starten met nieuwe laarzen.
- Misschien schuimt dat paard van nature zo? Nee, onmogelijk want paarden horen geen schuim in de mond te hebben.
Ik voel me echt altijd een verschrikkelijke ruiter als ik zulke dingen lees aangezien ik de binnenkant van mijn laarzen poets, startte met nieuwe laarzen en een aantal paarden flink schuimden terwijl als ik marshmellow fluff binnen handbereik heb, daar toch echt niets van over is tegen de tijd dat ik mijn paard heb bereikt
Maar zulke onzin kan je nog aan jezelf laten twijfelen schijnbaar....
Popstra schreef:Dat dressagehub wil gewoon paarden sport om zeep helpen. Niet anders.
En als al dit soort oliebol maar vaak genoeg gedeeld word dan zal het wel eens zo ver gaan komen.
Ipv zo achterbaks een filmpje te delen zou je ipv filmen de ruiter ook op zn gedrag kunnen aan spreken als het je zo hoog zit wat ze doet! Gewoon gelijk actie en niet als een schijnheil het gaan staan filmen! Denk dat je daar meer mee bereikt want ze zijn uiteindelijk heel niet gewend op hun gedrag aangesproken te worden.
ZwarteHeks schreef:Popstra schreef:Dat dressagehub wil gewoon paarden sport om zeep helpen. Niet anders.
En als al dit soort oliebol maar vaak genoeg gedeeld word dan zal het wel eens zo ver gaan komen.
Ipv zo achterbaks een filmpje te delen zou je ipv filmen de ruiter ook op zn gedrag kunnen aan spreken als het je zo hoog zit wat ze doet! Gewoon gelijk actie en niet als een schijnheil het gaan staan filmen! Denk dat je daar meer mee bereikt want ze zijn uiteindelijk heel niet gewend op hun gedrag aangesproken te worden.
En dan heb je ook zoiets als fight, flight or freeze. Bij mensen gebeurt dit ook... soms zijn mensen zo geshockeerd dat ze bevriezen en het niet durven, zeker niet als iemand wereldberoemd is.