Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Nikass schreef:Ja dan wordt er ineens driftig getemd![]()
En ja, je mening voor je moeten houden op een discussie forum is wel een beetje een contradictie
Nikass schreef:Ik denk dat niet iedereen precies dezelfde normen en waarden en grenzen heeft wat dat betreft.
En op een volledig openbaar forum kun je dan dus verwachten dat er eens een opmerking wordt geplaatst die bij jouoproept, terwijl het misschien heel anders bedoeld is.
Ik heb ook meegemaakt dat je half wordt afgebrand, en dat is alles behalve leuk idd, (dat heb ik in dit topic niet zo ervaren, maar dat terzijde) maar daarentegen voelen mensen op bokt zich ook wel héél snel gekwetst. En vooral ánderen dan degene tegen wie de opmerking gericht is. Dus er wordt een opmerking gemaakt tegen persoon A, en persoon B tm F voelen zich gekwetst en móeten daar iets van zeggen, terwijl persoon A helemaal geen problemen heeft met de opmerking.
Daar word ík dan weer helemaal iebelig van
Elisa2 schreef:Kan deze discussie niet beter ergens anders gevoerd worden? Het is compleet offtopic en nodigt voor de ts ook niet bepaald uit om nog leuke updates te geven.