Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
xSCWx schreef:@hwn ja dat is momenteel wel een redelijke prijs. Vervelend is dat he, als je een paard (zo op het eerste gezicht en omschrijving) echt heel leuk vindt maar er niet kan gaan kijken. Dat heb ik nog steeds met dat paard van 4 jaar maar die is al 1.64m groot. Die is pas uitgegroeid rond 1.70 en dat vind ik echt te groot. Maar de eerste indruk is zo goed pff.
Kalea schreef:Ik zou gewoon verder kijken.. Jij wil liever rond de 1.55 en het gaat daarnaast ook over het comfort van het paard. Geadverteerd als 1.64 gaat in werkelijkheid toch niet onder 1.60 zijn of toch niet blijven als 4-jarige.
Door de maat van de stallen zou schofthoogte voor mij een harde eis zijn.. Uiteindelijk vindt iedereen er wel eentje
CalipsoLover schreef:marley93 schreef:Je houdt er uiteindelijk wel goeie verhalen aan overMaar ik beneid je inderdaad niet, Calipso
Haha ja dat wel. Ik vraag me stilaan af waar ik aan begonnen ben.
CalipsoLover schreef:Hier ook weer iets geks meegemaakt. Iemand die mij belt en meteen al 5000-3000 euro van de prijs probeert te krijgen terwijl ze het paard nog niet eens gezien hebben. Paard stond nog geen week op sporthorses. Ik vind een paard verkopen echt de hel om eerlijk te zijn