@CalipsoLover, ziet er goed uit! Alleen lees ik haar naam steeds als Maria de Monster-rat

@Vientje ik vind het knalroze wel mooi bij haar staan

@Jodym hopelijk kan je instructrice helpen!
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
PowerOfZoef schreef:@CalipsoLover, ziet er goed uit! Alleen lees ik haar naam steeds als Maria de Monster-rat
PowerOfZoef schreef:@CalipsoLover, ziet er goed uit! Alleen lees ik haar naam steeds als Maria de Monster-rat
fransje23 schreef:PowerOfZoef schreef:@CalipsoLover, ziet er goed uit! Alleen lees ik haar naam steeds als Maria de Monster-rat
Ik ook![]()
Candalisa, waarom ben je toch opgestapt als zij al spanning had en jij daardoor onzeker wordt?
Het is toch geen kwestie van moeten? Ga je er gewoon een keer niet op zitten als je het niet helemaal vertrouwd.
Gaat een volgende keer vast weer goed!
fenijro_tani schreef:CalipsoLover schreef:Haha ja de zadeldek staat haar inderdaad super, ik ben trots
Hier nog het filmpje om te bewijzen dat ze heel flink is:
[ Video ]
Ik ben verliefd op je paars, wat een knap ding! En dat zadel is ook fijn zo te zien?
candalisa schreef:Ik ben daarin nogal streng voor mezelf ik denk dan ach stel je niet aan. Wil me dan ook niet laten kennen. Toen ze allemaal weg waren dacht ik ok tis klaar dus nu gewoon opstappen achteraf denk ik ik had het gewoon niet moeten doen. Tis ook gewoon dat ik dan zo gefrustreerd ben op mezelf en nu zoveel last van m’n lijf heb dat ik weer overal mijn twijfels bij heb
Noisy thanks zonder jou hulp echt niet zover gekomenbroer lief was wel super braaf en relaxed gister!