Murosch, wat grappig. Ik woon daar dus echt vlakbij. Waar jij les gaf is nu pensionstalling, mensen maken er wel echt iets moois van daar. Oude Reiderhoeve is hun website.
Brave Amado

xApple, ik vind afstappen ook zeker geen schande. Maar de context was nu stom. Als ze stout is als ik erop zit moet ik er natuurlijk niet af gaan, maar gewoon corrigeren. Ze is nogal pienter, dus zal snel doorhebben dat ik anders afstap als ze stout doet, en dat wil ik natuurlijk niet.
Nynkster, paar jaar geleden had ik daar een fotomeeting, ook in februari. De beheerder en voornamelijk de schaapsherder waren niet bepaald aardig. We liepen maar in de weg, en van het pad af gaan moet je ook absoluut niet flikken, iets met oudenethieke terpen. Echt ruimte om een paddockje af te zetten was er ook niet. Ik organiseer heel graag in Zeegse, daar altijd alleen maar positieve reacties en meer dan genoeg ruimte voor wat dan ook. En het is maar 3 steenworpen verder dan Balloerveld

Nog een filmpje... Zo ontspannen, en dus op de verkeersdrempel die je op de film ziet ging ze gillend en bokkend de kruising over terwijl ze lekker met dr kop sloeg zodat ik niet veel meer kon dan een boze brul geven. Nou ja, laten we het er maar op houden dat het in een paar seconden ook weer klaar was, dus snel vergeten. Als het nog een keer gebeurd moet ik maar eens goed gaan nadenken waar ik mee bezig ben, vooralsnog gaan we er maar van uit dat elk paard wel eens een dol momentje heeft.
Met haar knalroze dekje en hoofdstel, penny alarm

En oke, omdat ze er zelf zo trots op is, ze kan jambette, en dat vindt ze toch mooi