Ayasha schreef:@Zoe: wat een leuk dier! Ik ga even terug lezen wat daar achter zit van afstamming! (ik ga nog veel gaan terug lezen denk ik)
Qua afstamming heb ik geen idee wat erachter zit, hij heeft een Spaans paspoort maar zelfs dat is zo onduidelijk dat de dierenarts er met enten niks van snapte. Hij is aan andalusier maar zelf denk ik dat er ergens in de verte Arabier in zit omdat ze daar wel vaker mee gekruist werden. Ken de fokker en heb er ook nog steeds contact mee, vader heeft hij nog steeds dat is wel een goedgekeurde hengst en heb van z'n moeder ook wel eens een foto gehad en die had inderdaad net als hem wat meer die arabieren oortjes. Maar afstamming maakt me ook niet echt uit, het is een super dier met een eerlijk karakter en leuke gangen dus dat is het enige wat er voor mij toe doet

@kaitlyn gave merrie zeg, echt een plaatje, leuk ook dat jullie binnenkort al gaan starten ben benieuwd!
@ayasha welkom, nog echt een puppy nu inderdaad maar denk als die in de zomer z'n dikke vacht kwijt is en meer spieren en vet heeft je hem niet meer herkent!