Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
tita schreef:Morgen
Van hart pops
vind die ruin iid een sprekend hoofd hebben, en nogmaals erg goedkoop geprijsd. Kan me nog goed herinneren dat je voor een M paard ruim 15000 gulden later 10000 euro moest betalen.
Vind de M niet echt laag geklasseerd hoor Suelza alsof de Z dan ineens mega hoog is
En niet iedereen heeft de intentie om een paard zo hoog mogelijk te starten, lol met knol blijft IMO toch belangrijker.
Tekst van Amarial vond ik ook wel sprekend, er zijn zoveel dressuurruiters die denken dat ze kunnen rijden ... dat je je zelf toch moet afvragen hoe wil ik dat mijn paard verkocht wordt en aan wie.
Best moeilijk want verkocht is verkocht. En niet iedereen houdt en onderhoud zijn paard op dezelfde manier.
fokfanaat schreef:steinstein schreef:
daar zou toch ook een addertje onder moeten zitten.
fokfanaat schreef:ja maar niet zoveel, dat geldt voor paarden in de lagere categorieën, niet en jong braaf goed opgeleid dier met potentie, die zijn ook nu geld waard
Malou9 schreef:Mooie merrie gespot. Alleen in de advertentie is het wel duidelijk dat het een duitse mevrouw of meneer is die de merrie wilt verkopen
http://link.marktplaats.nl/604232956
Babootje schreef:Malou9 schreef:Mooie merrie gespot. Alleen in de advertentie is het wel duidelijk dat het een duitse mevrouw of meneer is die de merrie wilt verkopen
http://link.marktplaats.nl/604232956
Bah wat een strenge hand heeft die amazone zeg.
fokfanaat schreef:steinstein schreef:
daar zou toch ook een addertje onder moeten zitten.
Johnnydepony schreef:Ik kan het helemaal mis hebben, maar volgens mij heb ik die al eens veel eerder te koop zien staan. Kan wel 1 of 2 jaar terug zijn. De naam komt me zo bekend voor. Maar je maakt mij niet wijs dat dier niet ooit op de foto is geweest. Daar is iets mee. Maar goed misschien blijft dat paard nog wel jaren goed en heb je er een perfect leerpaard aan. Ik ben in dit soort gevallen gewoon brutaal. Als ik interesse heb bel ik en vraag ik meteen wat er mee is. Misschien weeft het dier wel als een malle. Kun je misschien wel oplossen door paard 24/7 buiten te zetten. Maar aangezien er staat klinisch gekeurd ga ik er vanuit dat er op de foto's iets niet goed is.
Suelza schreef:steinstein schreef:
En dan dat bod erbij met als biedingsnaam 'Goed tehuis'![]()
Paard is niet rontgen gekeurd, wellicht dat ze daar de prijs op aangepast hebben. In de hogere prijsklassen wil je als koper toch graag zien dat een paard al op de foto is gezet. Ik merk ook dat nu mijn ruin dan daadwerkelijk op de foto is gezet, je veel meer reacties krijgt op de advertentie als zonder rontgenkeuring.