tamaramt schreef:Ashleytjuhh schreef:
apart idd maar ik vind ze ook echt afschuwelijk, sorry niet mijn smaak
ik hou wel van iets aparts maar dit gaat me ook te ver vind ze ook echt niet mooi

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
DaisyB94 schreef:Ik zit zwaar te twijfelen. Ik wil nieuwe wedstrijdlaarzen met lak. Maar twijfel tussen DeNiro en Petrie... maar Derby heeft ook wel mooies... wat denken jullie?
@florence lipica? daar kun je vanalles veranderen volgens mij :p
M_hartje_M schreef:@florence123: Ik heb zelf petrie coventry's dit zijn speciale springlaarzen ook al rijd ik er gewoon dressuur mee![]()
Ik zelf heb ze in cognac maar ze worden ook in lak verkocht en vallen binnen je budget (net..)
Maar ik denk dat lipica echt iets voor jou is ! dat is echt super
@daisyB94: kheb zelf petrie ben ontzettend tevreden
DaisyB94 schreef:Ik zit zwaar te twijfelen. Ik wil nieuwe wedstrijdlaarzen met lak. Maar twijfel tussen DeNiro en Petrie... maar Derby heeft ook wel mooies... wat denken jullie?
@florence lipica? daar kun je vanalles veranderen volgens mij :p
tamaramt schreef:Roxxiejj schreef:Kan lakpiping wel? Dat wilde ik destijds al, maar aanmeter wist niet of Derby dat kon.
Precies de laars die ik ook nog wil, maar dan in het bruin. Ik wil er dan alleen nog een houten zool onder
Ben heeeeel erg benieuwd, want dat wordt een hele gave laars
Prijs valt inderdaad ook erg mee
Klopt, derby heeft nog nooit een laars met lakpiping gemaakt. Dit word de 1e keer en gaan ze helemaal met de hand doen dus dat word een hele unieke laars. Ik ben zelf ook heel erg benieuwd...
Roxxiejj schreef:Ik heb ondertussen de sponsor gevraagd navraag voor mij te doen bij Derby voor donkerbruine lakpolo laarzen. Wil echt donkerbruin lak, dus niet de melkchocolade kleur wat de neus en kap van de softjumpers vaak hebben. Wil wel echt pure chocolade
En dan met hoge boog, zilveren gesp en D en houten zool.
Ff kijken wat het ne gaat kosten en dan maar een keer bestellen