Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Paris_ schreef:Wat ik nu ga vertellen is niet echt een veronderstelling, maar meer een gebeurtenis.. Oh, en 'tis met een Belg.
Paar jaar terug ben ik op vakantie geweest naar België. Ik wilde daar per se paardrijden, omdat ik het anders véél te veel zou missen.Dus ik nam een privélesje op een manege in de buurt van ons vakantie park...
*Ik moest afwenden en op de AC lijn gaan staan*
Instructrice: "Wie van jullie staat er met zijne voeten op de streep?"
Ik: "Niemand"
Instructice: "Ah jaa èh, zegg. Kijk ens goe?"
*Ik snapte er niks van. Níemand stond op die AC lijn.*
Ik: "Ik weet het niet, mevrouw."
Instructrice: "Maar uwe voete dan? Ge zweeft toch boven die streep èh?"
Ik: "Eh..." (jaja, je kon me óprapen. En dat arme mens snapte er natuurlijk niks van, want mensen zweven, ah jaa èh, zegg?)
En als je 'm niet snapt, sorry.. Je had er bij moeten zijn.
Edit: Niks tegen Belgen hoor!Maar dit kon ik jullie niet onthouden...
sorsie schreef:Paris_ schreef:Wat ik nu ga vertellen is niet echt een veronderstelling, maar meer een gebeurtenis.. Oh, en 'tis met een Belg.
Paar jaar terug ben ik op vakantie geweest naar België. Ik wilde daar per se paardrijden, omdat ik het anders véél te veel zou missen.Dus ik nam een privélesje op een manege in de buurt van ons vakantie park...
*Ik moest afwenden en op de AC lijn gaan staan*
Instructrice: "Wie van jullie staat er met zijne voeten op de streep?"
Ik: "Niemand"
Instructice: "Ah jaa èh, zegg. Kijk ens goe?"
*Ik snapte er niks van. Níemand stond op die AC lijn.*
Ik: "Ik weet het niet, mevrouw."
Instructrice: "Maar uwe voete dan? Ge zweeft toch boven die streep èh?"
Ik: "Eh..." (jaja, je kon me óprapen. En dat arme mens snapte er natuurlijk niks van, want mensen zweven, ah jaa èh, zegg?)
En als je 'm niet snapt, sorry.. Je had er bij moeten zijn.
Edit: Niks tegen Belgen hoor!Maar dit kon ik jullie niet onthouden...
Ik snap het niet, welke streep?
Stefannnnie schreef:Dat de knop op een western zadel niet bedoeld is om vast te houden maar om op te zitten.. Pfff
Marisje76 schreef:over insemineren gesproken...
de man JW van mijn vriendin was hengstenhouder, mijn dochter (7) heeft dus regelmatig gezien hoe veulentjes "gemaakt"worden
zitten we aan de maas in het natuurgebied zijn daar konikspaarden..een hengst was een merrie aan het dekken. mijn dochter: mama wat zijn ze aan het doen? ik: ze zijn veulentjes aan het maken ..
mijn dochter: maar dat doet JW toch??? nou ik dacht dat ik in mn broek piste van het lachen... nou maar hopen dat ze niet op school verteld hoe naar haar idee kindjes worden gemaakt.....
Girassol schreef:Afgelopen woensdag stonden mijn zus en ik een beetje met een manegepony te kroelen die vrij klein is. Komt er een klein jochie langs, 'kijk mama, dat is een veulentje'. Het lieve dier is minstens 30
Chasey schreef:Girassol schreef:Afgelopen woensdag stonden mijn zus en ik een beetje met een manegepony te kroelen die vrij klein is. Komt er een klein jochie langs, 'kijk mama, dat is een veulentje'. Het lieve dier is minstens 30
Hahaha dat een jongetje dat zegt is dat nog niet zo erg.
Mijn zwager van 30 was een tijdje geleden mee naar de paarden. Dus hij kijkt de stallen eens in. "Awww een veulentje"! Ik schoot meteen in de lach. "Dat is geen veulen, dat is een welsh A van 14 jaar oud"!
![]()
We pesten hem er nog altijd mee. Als hij weer mee is naar de paarden"Kom we doen het veulentje voor de kar"!