Hey julie, niet gaan tellen hoor dan wordt je langzaam gek ik heb er ondertussen al stuk of 10 gezien een paar mis gelopen en al 3 net niet gekocht hahaha!!
Lissanne je komt er wel hoor en anders he ben we hier ook nog een mooi friesje voor je staan om te proberen
Silly1972
Geplaatst: 01-06-11 10:57
Alice13 schreef:
Hey julie, niet gaan tellen hoor dan wordt je langzaam gek ik heb er ondertussen al stuk of 10 gezien een paar mis gelopen en al 3 net niet gekocht hahaha!!
Dat wordt dan lachen voor mij straks, dan ben ik nl op zoek naar zelfde type paard als jij zoekt alleen dan maatje groter haha
ivy_power89
Geplaatst: 01-06-11 14:43
is anderhalf jaar wachten nog te lang om hier mijn ei kwijt te kunnen
laat me raden...... heb niet het hele topic doorgelezen nl, of je heb een merrie op het oog met nog een veulen aan de voet of je hebt het veulen zelf gekocht haha
Silly1972
Geplaatst: 01-06-11 15:43
JulieDR schreef:
Ik duim voor jullie
Dit weekend komen er nog kijkers voor m'n huidige paard, in de mail klonken ze wel goed dus ik ben benieuwd!
Wat voor een heb je er te koop dan?
marygoround
Geplaatst: 01-06-11 15:48
Mijn instructrice belde net, of ik vanavond tijd heb om met d'r mee te gaan kijken naar een beestje! Nou, natuuurlijk heb ik tijd hihi.
laat me raden...... heb niet het hele topic doorgelezen nl, of je heb een merrie op het oog met nog een veulen aan de voet of je hebt het veulen zelf gekocht haha
Een schimmelruin van 7 jaar, zo rond de 1.63 dus dat sluit in elk geval beter aan dan de vorige. Verder weet ik er niets van, behalve dat hij wel eens gehandicapte kinderen rondgereden heeft, maar hoe en wat weet ik verder ook niet. : )