Uitverkoop ooteman!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Livito

Re: Uitverkoop ooteman!

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-10 20:55

ik heb mn spullen ook binnen:D
hoop dat alles past ! mn uitrijdeken lijkt wel een beetje groot :P

Bonnyyyyyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-10 20:56

noujaa er is deze week nog steeds opruiming ik zit al 3xte twijfelen zal ik binnen lopen of niet maar ga dan tog op het laaste moment net niet haha weet niet zo goed wat ik moet hebben dus doe het tog maar niet

corinep

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-10 22:21

Vlak na mijn post van vanmiddag zag ik opeens een donkergetinte man richting mijn voordeur lopen met een grote doos uit een veel te overdreven BMW. Bleek de koerier van de DPD te zijn met 1 of andere zwakke smoes over dat het pakket nog in ze wagen lag ofzo. Donderdag is er om 10 voor 7 's avonds een paraaf gezet door iemand die het pakket in ontvangst genomen zou hebben maar het lag nog in zijn wagen?

Alarmbellen begonnen al helemaal te rinkelen dat hij toen ik de deur open deed in gesprek was met mijn buurvrouw, waar ik toevallig al zolang ik hier woon ruzie mee heb, ik kreeg sterk het gevoel dat die 2 elkaar kenden. Was blij met mijn pakket maar heb nu het idee dat omdat ik niet thuis was, hij bij mijn buurvrouw heeft aangebeld en omdat ze vrienden van elkaar zijn het zo raar gespeeld hebben. Heb natuurlijk gelijk DPD gebeld dat ik een klacht in wou dienen. Ben benieuwd hoe dat af gaat lopen...

Maar alles wat ik had besteld zat erin, het enige uitverkoopartikel wat ik had bestels waren hele mooie Mountain Horse Thermo laarzen, heb ze gelijk aangedaan en had een stuk warmere voeten dan normaal, niet perfect, maar goed genoeg om comfortabel een paar uur bij mijn paardjes te lopen. Nou binnnekort ook eens kijken hoe ze rijden, ze zijn in ieder geval even groot als mijn Mountain Horse leren laarzen(de zool) dus ik denk dat dat wel goed zit. De rest was ik ook erg blij mee, staartriem voor me pony, halstertouw, westernbitje, teugelclips en een vzh singel.

Nicje87

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-10 11:43

corinepgek schreef:
Vlak na mijn post van vanmiddag zag ik opeens een donkergetinte man richting mijn voordeur lopen met een grote doos uit een veel te overdreven BMW. Bleek de koerier van de DPD te zijn met 1 of andere zwakke smoes over dat het pakket nog in ze wagen lag ofzo. Donderdag is er om 10 voor 7 's avonds een paraaf gezet door iemand die het pakket in ontvangst genomen zou hebben maar het lag nog in zijn wagen?

Alarmbellen begonnen al helemaal te rinkelen dat hij toen ik de deur open deed in gesprek was met mijn buurvrouw, waar ik toevallig al zolang ik hier woon ruzie mee heb, ik kreeg sterk het gevoel dat die 2 elkaar kenden. Was blij met mijn pakket maar heb nu het idee dat omdat ik niet thuis was, hij bij mijn buurvrouw heeft aangebeld en omdat ze vrienden van elkaar zijn het zo raar gespeeld hebben. Heb natuurlijk gelijk DPD gebeld dat ik een klacht in wou dienen. Ben benieuwd hoe dat af gaat lopen...

Maar alles wat ik had besteld zat erin, het enige uitverkoopartikel wat ik had bestels waren hele mooie Mountain Horse Thermo laarzen, heb ze gelijk aangedaan en had een stuk warmere voeten dan normaal, niet perfect, maar goed genoeg om comfortabel een paar uur bij mijn paardjes te lopen. Nou binnnekort ook eens kijken hoe ze rijden, ze zijn in ieder geval even groot als mijn Mountain Horse leren laarzen(de zool) dus ik denk dat dat wel goed zit. De rest was ik ook erg blij mee, staartriem voor me pony, halstertouw, westernbitje, teugelclips en een vzh singel.

Erg vreemd inderdaad!!!
Ik heb vrijdag avond besteld... Ben benieuwd wanneer ik het binnenkrijg....

eridinges

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-10 13:49

pff heb ik bruine jodpurs betseld kreeg ik ze, waren ze een maat te klein heb ik het geretourneerd en ervoor betaald om te verzenden.
Krijg ik ze vandaag binnen weer dezelfde maat en niet een maat groter..
Ik heb echt geen zin om nog een keer 6,75 te betalen aan verzendkosten.
Dan houden ze ze maar.. heeft iemand hier dit ook meegemaakt??

Valentijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-10 13:52

eridinges schreef:
pff heb ik bruine jodpurs betseld kreeg ik ze, waren ze een maat te klein heb ik het geretourneerd en ervoor betaald om te verzenden.
Krijg ik ze vandaag binnen weer dezelfde maat en niet een maat groter..
Ik heb echt geen zin om nog een keer 6,75 te betalen aan verzendkosten.
Dan houden ze ze maar.. heeft iemand hier dit ook meegemaakt??

Had jij die te kleine maat besteld & toen je ze binnen kreeg geconstateerd dat je een maat groter moest hebben?
Of heb jij de goede maat besteld en hebben hun de eerste keer een fout gemaakt?

Want als zij een fout maken, is het natuurlijk logisch dat hun verzendkosten betalen, niet jij.
Misschien even bellen en er op aanspreken?

Ik heb ook besteld, alles gekregen op Eskadron halster na...helaas.
En er worden twee dingen nog nageleverd.

Snoevie

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-10 14:37

ik ben vandaag nog even binnengelopen voor thermoschoenen,aangezien het hier nu -6 graden is,en mijn tenen van mijn voeten vriezen zowat.
de BR thermoschoenen trento zijn het geworden,het laatste paar in mijn maat!

eridinges

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-10 14:44

nee, ik heb te klein besteld en gecosateerd dat ze te klein waren. Toen ingevuld dat ik een maat groter moet hebben en teruggestuurd.
Nu krijg ik weer dezelfde maat binnen..
Ik ga zo even bellen!

_Jorien_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-10 14:47

Ik heb gister een rijbroek besteld en had hem vanochtend al binnen. Misschien dat ik wel weer ff op de site ga kijken, of er nog wat leuks tussen zit :P ..

Valentijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-10 14:48

Oké, op die manier :)
Vervelend zeg, maar misschien is het met een belletje zo opgelost. Goed luisteren, want ik vind die man nogal onduidelijk praten :')

HCRanch

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-10 15:15

heb 2 dekenrekken besteld en 8 dekensteunen ben beniewd wanneer dat binnenkomt, zal wel een aardig pakket zijn :-)

kippiekipp

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-10 16:11

iemand inmiddels al de vantaggio springschoenen met bont uitgeprobeerd?

Tayga

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-10 16:28

eridinges schreef:
nee, ik heb te klein besteld en gecosateerd dat ze te klein waren. Toen ingevuld dat ik een maat groter moet hebben en teruggestuurd.
Nu krijg ik weer dezelfde maat binnen..
Ik ga zo even bellen!

Volgens mij maken ze dan de verzendkosten ook over! Bij mij in ieder geval wel, toen ze een fout hadden gemaakt. (een jaar of 2 geleden)

lovey_ou

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-10 16:35

Valentijn schreef:
Vervelend zeg, maar misschien is het met een belletje zo opgelost. Goed luisteren, want ik vind die man nogal onduidelijk praten :')

haha ja maar jij bent noord brabander toch? Hij praat gewoon abn hoor of je moet die oude man bedoelen die kan ik ook niet zo goed verstaan _O-
dan dringt het pas 2 sec nadat het verteld is tot je door :P

HCRanch

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-10 17:01

yes mijn pakketten zijn ook net binnen gekomen super!

linn__

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-10 17:06

Ik heb gister ook mijn pakketje binnen gehad :)
Alles zat er netjes in behalve gewoon standaard zwarte anky bandages.. hebben ze die niet eens op voorraad :=
Worden nog wel nageleverd zoals er stond..

Aardbei445

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-10 17:09

Tot wanneer duurt die uitverkoop? Of is ie al afgelopen? :+

Nicje87

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-10 17:27

Staat op de site ;)

Jeej mijn deken en dekje is vanmiddga gekomen en hij past het :D Zal zo wel even een foto plaatsen :)

amsterdam_30

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-10 17:45

Mijn bestelling was dus zelfs na betalen enzo uitverkocht hoorde ik een paar dagen per mail... Nu wil ik iets bestellen (schoenen), maar die zijn dus niet te bestellen! Alleen in de winkel op te halen. Waarom geen idee en krijg ook geen antwoord op mijn email hierover.

Mijn vraag: Wie oh wie uit de buurt van Amsterdam/Aalsmeer gaat binnenkort naar Ooteman en zou ze mee willen nemen? Ik kan van tevoren al geld overmaken...

Hoop echt dat iemand gaat en het wil doen!!! :)
Gaat mij dus niet om de verzendkosten.. ze willen dit om de een of andere reden niet versturen :(.

Valentijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-10 22:07

lovey_ou schreef:
Valentijn schreef:

haha ja maar jij bent noord brabander toch? Hij praat gewoon abn hoor of je moet die oude man bedoelen die kan ik ook niet zo goed verstaan _O-

Dan was het denk ik die oude man.
Kom uit Zuid-Holland, dus praat gewoon ABN :))

xFioon

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-10 22:20

nalevering... ben benieuwd of je het krijgt :Y)
ik heb mijn nalevering van de zomeruitverkoop bij ooteman nog neit eens binnen :')

lovey_ou

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-10 20:45

Valentijn schreef:
lovey_ou schreef:

Dan was het denk ik die oude man.
Kom uit Zuid-Holland, dus praat gewoon ABN :))

Haha oke! :))

kippiekipp

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-10 21:05

Ik heb vandaag lekker nog een bestelling gedaan :P
Rijbroek, eurostar klarissa donkerbruin

Er staat bij dat hij verzonden is, dus zal hem morgen wel
krijgen denk ik *\o/*

corinep

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-10 21:15

Vind trouwens dat Ooteman echt goede service verleent. Dinsdagochtend bestelling gedaan en als de DPD niet had lopen k u t t e n dan had ik het donderdag al gehad. Paar maanden terug had ik ook wat besteld met de uitverkoop en toen was er iets niet meer leverbaar, heb ik de rest wel gewoon gekregen en voor ik het pakket binnen had stond het geld al op mijn rekening van het artikel wat niet leverbaar was plus de verzendkosten, toen ik belde waarom kreeg ik te horen dat de bestelling anders wel erg klein zou zijn zonder dat ene artikel en dat ik daarom voor deze keer geen verzendkosten hoefde te betalen. Nog nooit zulke goede ervaring gehad met een webshop :p.

Break_sd

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-10 21:20

Ja mee eens, ze verpakken het ook heel netjes en je krijgt er ook netjes die brieven bij!