hoop dat alles past ! mn uitrijdeken lijkt wel een beetje groot

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
corinepgek schreef:Vlak na mijn post van vanmiddag zag ik opeens een donkergetinte man richting mijn voordeur lopen met een grote doos uit een veel te overdreven BMW. Bleek de koerier van de DPD te zijn met 1 of andere zwakke smoes over dat het pakket nog in ze wagen lag ofzo. Donderdag is er om 10 voor 7 's avonds een paraaf gezet door iemand die het pakket in ontvangst genomen zou hebben maar het lag nog in zijn wagen?
Alarmbellen begonnen al helemaal te rinkelen dat hij toen ik de deur open deed in gesprek was met mijn buurvrouw, waar ik toevallig al zolang ik hier woon ruzie mee heb, ik kreeg sterk het gevoel dat die 2 elkaar kenden. Was blij met mijn pakket maar heb nu het idee dat omdat ik niet thuis was, hij bij mijn buurvrouw heeft aangebeld en omdat ze vrienden van elkaar zijn het zo raar gespeeld hebben. Heb natuurlijk gelijk DPD gebeld dat ik een klacht in wou dienen. Ben benieuwd hoe dat af gaat lopen...
Maar alles wat ik had besteld zat erin, het enige uitverkoopartikel wat ik had bestels waren hele mooie Mountain Horse Thermo laarzen, heb ze gelijk aangedaan en had een stuk warmere voeten dan normaal, niet perfect, maar goed genoeg om comfortabel een paar uur bij mijn paardjes te lopen. Nou binnnekort ook eens kijken hoe ze rijden, ze zijn in ieder geval even groot als mijn Mountain Horse leren laarzen(de zool) dus ik denk dat dat wel goed zit. De rest was ik ook erg blij mee, staartriem voor me pony, halstertouw, westernbitje, teugelclips en een vzh singel.
eridinges schreef:pff heb ik bruine jodpurs betseld kreeg ik ze, waren ze een maat te klein heb ik het geretourneerd en ervoor betaald om te verzenden.
Krijg ik ze vandaag binnen weer dezelfde maat en niet een maat groter..
Ik heb echt geen zin om nog een keer 6,75 te betalen aan verzendkosten.
Dan houden ze ze maar.. heeft iemand hier dit ook meegemaakt??
eridinges schreef:nee, ik heb te klein besteld en gecosateerd dat ze te klein waren. Toen ingevuld dat ik een maat groter moet hebben en teruggestuurd.
Nu krijg ik weer dezelfde maat binnen..
Ik ga zo even bellen!
Valentijn schreef:Oké, op die manier
Vervelend zeg, maar misschien is het met een belletje zo opgelost. Goed luisteren, want ik vind die man nogal onduidelijk praten
lovey_ou schreef:Valentijn schreef:Oké, op die manier
Vervelend zeg, maar misschien is het met een belletje zo opgelost. Goed luisteren, want ik vind die man nogal onduidelijk praten
haha ja maar jij bent noord brabander toch? Hij praat gewoon abn hoor of je moet die oude man bedoelen die kan ik ook niet zo goed verstaan
dan dringt het pas 2 sec nadat het verteld is tot je door
Valentijn schreef:lovey_ou schreef:haha ja maar jij bent noord brabander toch? Hij praat gewoon abn hoor of je moet die oude man bedoelen die kan ik ook niet zo goed verstaan
dan dringt het pas 2 sec nadat het verteld is tot je door
Dan was het denk ik die oude man.
Kom uit Zuid-Holland, dus praat gewoon ABN