Lidmaatschap Horsimo: waarschuwing

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

sabrina1983

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-11 12:34

Citaat:
Ik heb hetzelfde gekregen en heb contact opgenomen met het incassobureau en deze man was behulpzaam.
Deze meneer heeft melding gemaakt dat het onterecht is deze aanmaning.
Ook ik heb al maanden het blad niet onvangen en ben geen lid meer en wat ik moest betalen heb ik betaald.
Ook heb ik nooit brieven of rekeningen gekregen van Publiforce.
Ik heb die meneer van het incassobureau gevraagd waarom zij in godsnaam zaken doen met zo'n corrupt bedrijf dat mensen oplicht, want zij vangen de klappen.
Maar hij ging het stopzetten en hiermee was het afgehandeld.
Ik moest wel even rechtstreeks naar hem een mail schrijven met mijn verhaal omdat de telefoon roodgloeiend staat, gek he.
Ik ben benieuwd of het echt hiermee klaar is????
Dus bel even pro-incasso wel geen dossiernummer intypen en in het keuzemenu overige vragen typen, anders moet je heel lang wachten.

Hee super!! Ik ga maandag gelijk eens even in de telefoon klimmen.
Bedankt voor de tip!!

WinstonVDB

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-11 13:13

Een tijdje geleden had ik hier ook een reactie geplaatst. Vorig jaar heb ik mijn lidmaatschap opgezegd, maar in oktober toch een aanmaning gekregen. Hierop heb ik een aantal telefoonnummers en emailadressen uit dit topic geprobeerd, met de mededeling dat als ik geen reactie zou ontvangen, dat dat zou betekenen dat zij akkoord zouden gaan met het beindigen van het lidmaatschap en niet betalen van de rekening. Na die tijd heb ik geen bladen meer ontvangen en ook geen rekeningen.
Volgens mij is het dus nu geregeld, eindelijk! :D

baretta

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-11 20:19

In september mijn laatste "blad" ontvangen.
Geen reactie meer gehad op mijn aangetekende opzegging (op tijd voor het einde abo) of op terugboekingen en rekeningblokkades.
Geen reactie meer gehad op mails. +:)+ *\o/*

Lekker rustig. :j
Laat de incassomeneer maar komen O:) , de punten op het hek zijn geslepen en de honden zijn lopen los ~~}> .

Maar even zonder gekheid, ik denk echt dat ik er nooit meer wat van hoor en anders heb ik bewijs genoeg, dat ik mijn best WEL gedaan heb en ze geen poot om op te staan hebben. :list: :wave:

Binnenkort naar Paard 2011 in Hardenberg, mss staat Horsimo er wel met een leuk wervingsstandje :D
Zie je het voor je;.........(man en vrouw lopen over de beurs en worden aangesproken door een leuke, frisse, optimistische jongedame).......... "Meneer/Mevrouw kent u ons informatieve blad Horsimo >;) , wij hebben nu een leuke aanbieding voor u"...................... _O- _-:(
En dat dan 5 dagen lang......, je zal er moeten werken 8)7

Grtz.

P.s. WEL ALLEMAAL JE REKENING IN DE GATEN HOUDEN !!!!!!!!!!!!

MISTRAL94

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-11 20:21

Volgens mij heeft niemand meer iets gehoord/ontvangen van Horsimo? Misschien is het al lang en breed einde verhaal wat betreft horsimo :Y)

Erna_

Re: Lidmaatschap Horsimo: waarschuwing

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-11 13:14

Het zou héél fijn zijn als het einde verhaal van Horsimo zou zijn! Ik heb ook al maanden niks meer gehoord van dat ellendeblad.
Ik hou nog steeds dit topic, mijn brievenbus en mijn girorekening in de gaten. Elke keer ben ik toch bang dat er weer wat bezorgd wordt of dat ze weer wat van mijn rekening afschrijven...

Laurabram

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-11 14:43

Het lijkt er wel op dat het een stille dood is gestorven, daar bij Horsimo. Krijg de indruk dat niemand meer een blad krijgt.
Ik heb wel medelijden met de mensen van het incassobureau dat ze voor dit karretje hebben gespannen.

vito05

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-11 15:15

Mijn man kreeg ook een blad over camera's en ik dan de horsimo, maar mijn man krijgt ook geen blad meer vanaf september, ik denk dat die puinzooi gewoon failliet is en dat ze toch nog proberen zo wat geld te krijgen door het incassobureau te sturen.
Dus ik denk dat het hierna wel ophoud en anders zijn zij diegene die een probleem hebben, want ze hebben veel mensen tegen zich.

kim1207

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-11 22:15

ikk heb ook niets meer ontvangen!!

wollie27

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-11 00:11

nou laten we maar hopen dat het einde verhaal is met het blad dat scheeld een hoop ergenissen.
en nu ik het tiep denk ik zal je zien morgen ligt er weer 1 op de mat _-:(

onley

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-11 00:15

ik had een abbo en heb na me verhuizing nooit meer iets ontvangen :(
nou ja niks ontvangen geen betaling

wel niet netjes
maja nadat ik me 1 x beklaagd heb heb ik 1 x het boekje gekregen
en daarna zijn ze me weer vergeten denk ik :?

belachelijke instantie dus!

Ziolette

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-11 12:14

Ik las op een ander forum dat zowel incassobureau als publiforce op hetzelfde adres zitten....

Erna_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-11 12:17

Dat is ook heel apart...

Angela

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-11 12:20

Ik heb gelukkig ook al maanden niets meer van dit blad hoeven vernemen.. het is eindelijk rustig!

Evelyne79

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-11 12:35

als je googled op Horsimo krijg je de eerste hits alleen maar klachtentopics..............toch wel tekenend he.
tot nu toe lijk ik er ook vanaf te zijn. hopelijk blijft dat zo

Laurabram

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-11 12:54

Ziolette schreef:
Ik las op een ander forum dat zowel incassobureau als publiforce op hetzelfde adres zitten....

Hmmmm..... >;) , wat moeten we daar nu weer van denken....

baretta

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-11 13:29

Laurabram schreef:
Ziolette schreef:

Hmmmm..... >;) , wat moeten we daar nu weer van denken....

Hier ook al een paar maal gemeld;
Toptijdschriften, Topgrafisch, AtotZ, Dadima, ProIncasso zitten allemaal op de Klaverbaan 83 in Capelle aan de Ijssel en hebben allemaal een link met elkaar. Zelfs de telefoonnummers zijn te herleiden.

Grtz.

MISTRAL94

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-11 14:40

Nou dat gebeurd wel vaker, het is makkelijk om zaken te doen met iemand uit hetzelfde gebouw. Kan me niet voorstellen dat het een opgezet spel is.

Markant

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-11 10:25

Goh, het lijkt dus dat Horsimo verdwenen is! Ik heb in oktober een adreswijziging door gegeven maar nooit en reactie gehad en vanaf die dag ook geen blad meer. Zowel op het oude als nieuwe adres.
Goed in de gaten houden dat e rgeen geld afgeschreven wordt!! Wat een knake club, wou dat ik er nooit mee in zee was gegaan!!

groetjes, Markant

Mayasfrenk

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-11 10:39

nou inderdaad. ik had vorig jaar zoiets van ach voor dat geld kun je het altijd een poosje proberen dus zon proef abbo genomen. maar de kwaliteit viel me zoooo vies tegen... de informatie klopt niet en er stond vanalles over katten en honden in... nou sorry maar ik betaal geen paarden blad voor maar half kloppende informatie ( ook dat van de katten en honden klopte lang niet altijd) en er stond zooo veel reclame in... ik per mail aangegeven dat ik het niet wou verlengen, en wat denk je... ze schrijven een poosje later het bedrag voor 1 jaar af en beweren keihard dat ik nooit gemailt heb. ik gebeld. krijg je één of andere ERG onvriendelijke man aan de telefoon. ik was er in één keer klaar mee. maar gelukkig heb ik bij internet bankieren aangegeven geen geld meer over maken daar naar toe ( tenminste heeft mijn moeder me even mee geholpen). augustus heb ik het laatste blad gehad. en daarna niks meer gehoord dus ik denk dat ze geprobeerd hebben geld te innen. maar niemand heeft contact met me opgenomen ofzo. laat de deurwaarder maar komen hoor!!! dus ben benieuwd. denk ( en hoop stiekem) dat deze ook aan de telefoon erg onvriendelijke mensen falliet gegaan zijn als zij met alle klanten zo omgaan. vreselijk zoiets.

vito05

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-11 11:31

Ziolette schreef:

Zal me worst zijn als ik maar geen last meer heb van ze.

Isabonny

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-11 12:32

Pfff, ik heb gewoon nog recht op 5 bladen en dan pas zou het afgelopen moeten zijn !!

Ik kan trouwens geen enkele website meer vinden waar de Horsimo nog wordt aangeboden!

De website van Top tijdschriften (die Publiforce hebben overgenomen) is "under construction" en niet bereikbaar dus.

Laurabram

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-11 12:56

Ja, dat is ook nog zo natuurlijk. Er zullen nog zat mensen zijn die langer hebben betaald en nog bladen tegoed hebben. Je zult ws ook geen restitutie van het resterende bedrag krijgen. Misschien proberen via dat incasso-bureau? Of de consumentenbond, die zijn er ook mee bezig.

MISTRAL94

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-11 13:45

Isabonny schreef:
Pfff, ik heb gewoon nog recht op 5 bladen en dan pas zou het afgelopen moeten zijn !!

Ik kan trouwens geen enkele website meer vinden waar de Horsimo nog wordt aangeboden!

De website van Top tijdschriften (die Publiforce hebben overgenomen) is "under construction" en niet bereikbaar dus.

Nou dat is toch wel een duidelijk teken als je het mij vraagt *\o/*

lillytjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-11 22:23

Heb weer mail ontvangen van de consumentenbond die bevestigen dat ik er vanaf ben, had ik ook al telefonisch aan ze doorgegeven. Ze zijn er nog steeds mee bezig dus voor diegene die zich niet gemeld hebben daar.............. ff doen!

germie

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-11 12:48

MISTRAL94 schreef:
Isabonny schreef:

Nou dat is toch wel een duidelijk teken als je het mij vraagt *\o/*

Maar als je nog recht hebt op 5 bladen, dan zou ik of die 5 bladen willen, of geld terug.