Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
denisesilver schreef:MarjanB schreef:En toch iedere fokker wil het nieuwe gp paard fokken en fokt niet persee die brave waarmee je achterstevoren het bos in gaat
(Ja je paard staat achterstevoren)
Die goede paarden zijn nou eenmaal wat scherper
Ik heb het idee dat fokkers toch meer en meer op het karakter gaan letten. Ik kan nu zo een lijst aan ggk hengsten uit mijn mouw schudden, waar dat 5-10 jaar geleden nog een hele klus was. Maar je hebt er altijd bij die ze heel heet willen, en daar zijn vast ook wel ruiters voor, die dat graag hebben.
Century schreef:oji schreef:Schatje om te zien Sinatra, duimen voor de keuring! Wanneer is de keuring?
Ook spannend Century. Laat jij ook nog keuren als bod geaccepteerd wordt?
Ik kijk wel enigzins naar afstamming, ook voor een rijpaard. Maar goed, ik heb mijn paarden helemaal groen gekocht, dus dan heb je verder nog zo weinig informatie dus dan wil je wel iets weten over de aanleg, het karakter en de gezondheid van de ouders.
Ja, gaat gekeurd worden komende week (als bod geaccepteerd wordt). Wel alleen klinisch, er zijn nog recent-genoege foto's waarop hij goed is.
Wat een spannende tijd is dit haha. Ik ben wel heel bij dat - als alles doorgaat - ik mijn paard heb gevonden waar ik gewoon echt een klik mee voel. Ik vond het zoekproces maar een lastige, emotionele gebeurtenis haha.