Ja, hij heeft een hoog Penny gehalte
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
manic schreef:Ah wat goed! En wat bijzonder dat ze bij een jaarling dat advies gaven. Vaak groeit er dan toch nog een heleboel dicht?
Nou ja, jij helemaal blij met je mannetje. Helemaal groen licht om aan de bak te gaan dus
) met 4 benen de lucht in gegaan. LOL
Baasje daar heb ik geen actieve herinnering aan hoor
Hij vond het zelf ook wel wat ongemakkelijk dus ging in een hoek staan en ik kon de lijn weer goed doen. Okay...weer verder proberen en ook nu had hij weer geleerd en kon ik hem netjes laten draven. Wat meneer wel iedere keer probeert te flikken is, sprintje trekken en dan ineens draaien en recht tegenover mij aan het eind van de lijn stilstaan. Had geen longeerzweep bij me dus kon het ook niet echt voor zijn iedere keer, maar als ik zelf heel erg oplette dat ik echt de driehoek aan de drijvende kant hield, dus niet net voor hem uit kwam, dan ging het redelijk. Ik was eigenlijk wel heel tevreden maar wel bewust dat ik dat omdraaien van hem, wel weer even moet aanpakken. Daar had hij voor zijn ongeluk ook een handje van en dat was er net uit (bij de zadelmakmaker werd hij vaak los gelongeerd voor het rijden en echt in een ton (die ik niet tot mijn beschikking heb). Zodra hij maar iets van druk op de lijn voelt aan de binnenkant, draait hij dus dwarsuit.
Volgende keer maar op het einde even hem weer aan een bijzettouwtje laten wennen met longeren zodat hij ook zijn lijf iets beter gaat gebruiken ipv alleen maar alle kanten op knallen en buigen.
)
)
.
. Gelukkig is het nu weer even voorbij.

Maar blik naar het voorjaar!
ik heb het idee dat hij ook meer aanleg heeft om te gaan zitten tov zijn moeder? Die gaat het denk ik wel heel leuk doen binnen de witte hekjes Raineri schreef:Gefeliciteerd met de goedkeuring van Polletje Babootje!! En wat is hij knap aan het worden zegik heb het idee dat hij ook meer aanleg heeft om te gaan zitten tov zijn moeder? Die gaat het denk ik wel heel leuk doen binnen de witte hekjes
Raineri schreef:Wat super braaf Leedebee! Merk je verschil nu tijdens de jaarwisseling na deze training met haar?