Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
heftig als iemand zo wegvalt tijdens het beoefenen van onze allen gedeelde passie.Hannanas schreef:Wat ontzettend naarheftig als iemand zo wegvalt tijdens het beoefenen van onze allen gedeelde passie.
Over welk nieuwsbericht gaat het?
Besje schreef:Hannanas schreef:Wat ontzettend naarheftig als iemand zo wegvalt tijdens het beoefenen van onze allen gedeelde passie.
Over welk nieuwsbericht gaat het?
https://www.truiensnieuws.be/overlijden ... overleden/
Sam was heet maar helemaal oké! Hij staat nu met gekoelde benen te grazen.

Zo nu en dan resulteerde dat natuurlijk in een paar galoppasjes.
Toen ik zei dat ik soms wel eens zou willen weten wat in Sam zjin hoofd om ging zei Chris heel droog "da denk ik nie eerlijk gezegd, stel je voor dat ze terug konden praten..." En toen dacht ik aan Rêve en de blik die ze me soms geeft als ze iets niet mag en besloot ik dat Chris gelijk heeft. 
Dat ik mijn kop kan houden in de proeven mag een wereldwonder heten als je hoort hoeveel ik met mijn stem werk in de les.
Maar Sam doet zó zijn best... De hele les lang, hij is zo gefocussed, zo gefixeerd op het juiste doen dat ie panikeert als ie het even niet snapt.
En dan wordt ie zo gevoelig dat hier en daar een bocht echt heel bruusk in gezet lijkt te worden terwijl ik in werkelijkheid alleen maar even ging verzitten. 
Chris zei spontaan dat het een chique paard was.
Hij volgde dat ook wel op met "dat gaat geen kleine blijven of wel?"
We gaan het moeten zien als ie drie is.
Het is niet alsof er een emmer water overheen gegaan is maar mijn broek was wel wat nat natuurlijk...
Ze kroop zo ongeveer in me maar ze liet het wel toe. 

Nog niet wit-wit maar wel al witter Het echte bruine is er iig uit.
Ze ruikt nu wel heerlijk.
(cowboy magic yellow out)

kimmetje26 schreef:eerst wassen met de goedkoopste shampoo dat eventueel herhalen. Daarna een zilvershampoo erin en even in laten trekken.
Uiteindelijk worden ze wit. en heel veel equishine erin
Daarna wel bij blijven houden
maar vandaag niet meer. Ze is heel flink geweest ondanks dat ze echt echt écht niet blij is met water. Morgen nog een dag.
Spuit er straks nog wel wat vlekkenspray in van cowboy magic.
Je ruikt de cowboy magic van meters ver. 
jokari schreef:Talkpoeder gebruiken voor de staart ?
petraaken schreef:Als haar manen niet wit wit zijn ga je die staart ook niet wit krijgen vrees ik. Ze lijkt mij teveel bruine haren in haar manen te hebben een echte wit gouden palomino te zijn.
haar manen hebben net als haar staart zowel zwarte als grijze en vosse haren, menig kapper kan alleen maar hopen dat ze ooit zulke mooie ‘meches’ kunnen zetten bij iemand, zoals wij dat hier noemen. (Ballayage? Plukken in Donkere en lichtere kleuren?) petraaken schreef:Wel grappig dat ze naar Terror ook luistert.
petraaken schreef:Wel grappig dat ze naar Terror ook luistert.

Ik kan hem geen ongelijk geven.

) voor wanneer dit netje het helemaal begeeft maar voorlopig bedekt ie zijn neus nog voldoende.