Mkango schreef:Deels omdat ik nu nog in m'n proeftijd zit op m'n werk (hoewel ik weinig problemen voorzie), deels omdat ik eigenlijk nog wat langer wilde sparen, ook voor andere dingen, en deels omdat ik hem dan een paar maanden te ergens zou moeten stallen zonder dat ik er zelf naartoe kan...
Ah oke, dat zijn wel puntjes wat het nu lastig maakt idd 
Kiwiaa, snap je twijfel wel. Wat betreft weer verkopen, dat is ook een dingetje voor als ik bijvoorbeeld een jong paard zou kopen. Stel, ik laat die inrijden en het blijkt absoluut niet te klikken, dan is verkopen wel uiteindelijk de enige optie. Maar dan moet het ook wel echt op geen enkele manier lukken tussen mij en het paard.
Risico/gok is het altijd wel. Mijn tweede paard had ik voor stage beleerd en over gekocht toen ie te koop kwam. Bleek uiteindelijk geen geschikt bosrittenpaard, dus verkocht
Titane kocht ik juist voor de buitenritten. Kon ik in het begin nog geen 100 meter het terrein mee af
Is na een aantal maanden meer dan goed gekomen.
Dus zeker weten doe je het nooit als je een paard koopt.
Je kunt namelijk ook zoals ik, dikke vette pech hebben, hét perfecte paard gevonden hebben en die dan vrij snel kwijtraken aan een banketstaaf griffelbeenbreuk waar complicaties bijkomen.