MISTRAL94 schreef:Selina schreef:Hier allereerste paard bekeken. Maar hoe weet je nou of dit het paard is? Voelden jullie een wow-gevoel? Ik bekijk alles altijd zo rationeel
Bij die van mij was ik direct onder de indruk van haar toen ik haar zag. Toen ik gereden had was ik helemaal blij. De 2e keer kijken was ik heel bang dat ik haar in mijn hoofd leuker en mooier gemaakt had dan ze was. Maar de 2e keer was ik nog steeds onder de indruk van haar en vond ik haar nog leuker dan de eerste keer. De andere paarden die ik bekeken heb, had ik niet het gevoel gehad van een leuk dier of waar je toekomst plannen mee wilt maken.
Amber heb je nog iets gehoord over het paard wat je bekeken hebt? Gaat de afspraak voor de 2e bezichtigingen morgen nog door?
Ik zou niet voor een niet wow paard gaan. Juist door meerdere te bekijken voel je het verschil. Keek 2 paarden op dag van koop. Esio en nog een merrie. De merrie was super braaf en ik reed er zo op weg. Springen alles. Exact (op uitstraling na) wat ik zocht. Ook super lief en eerlijke verkoper. Toen Esio.. bij binnenkomst al wauw. Terwijl qua rijden hij nog net beleerd / zadelmak te noemen is

En nu.. hij was zo aan het showen. Paar keer trainen thuis en een compleet ander paard.