Maar het was echt heel leuk en hoe het er uit ziet dat is voor een volgende keer
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Maar het was echt heel leuk en hoe het er uit ziet dat is voor een volgende keer
Granoek schreef:Ja nu ik terug wat nuchterder ben denk ik anoeeeek het ziet er niet uitMaar het was echt heel leuk en hoe het er uit ziet dat is voor een volgende keer
Die had niemand om aan te plakken of tegen te leunen dus daar heb ik nu ook totaal geen problemen mee op dat gebied. Alles heeft wat langer geduurd (lange teugels etc) maar ik heb er nu wel voordeel van merk ik Granoek schreef:Ik ga vandaag weer in de bak rijden met Duke![]()
![]()
Vanmorgen vroeg opgestaan om Duke zijn vriendje (die bruine hengst) weer te rijden. Ging goed! We mogen niet te snel gaan en niet te veel verwachten maar hij is erg braaf. Nog wel heel onzeker en hij plakt ontzettend aan de persoon die er naast loopt, heeft veel moeite om 'alleen' te lopen. En dan heb ik toch echt geen spijt dat ik met Duke veel alleen heb moeten doenDie had niemand om aan te plakken of tegen te leunen dus daar heb ik nu ook totaal geen problemen mee op dat gebied. Alles heeft wat langer geduurd (lange teugels etc) maar ik heb er nu wel voordeel van merk ik
Ik houd jullie op de hoogte over hoe het vanmiddag zal gaan!

en ja hoor, een paar minuten later beefde de aarde toen hij zijn kont in het zand liet zakken
stom dat dat niet gefilmd is want ik stond er echt bij te kijken alsof ik het achtste wereldwonder had ontdekt
en rechtsom valt hij erg naar binnen. Ook niet gek natuurlijk, dat had ik moeten weten.
maar als ik dan terug stap zei ging hij weer net zo vrolijk en vlot als ervoor
hij stapt eeeecht lekker door, dat heb ik al 6 jaar niet meer meegemaakt hahahaha
vanaf het terras hoorden we Duke nog wat sprietjes trekken dus die was nog niet moe
hopelijk volgende week weer eens! Dit weekend leer ik hopelijk fatsoenlijk longeren

Chasey schreef:Dat zijn al hele goede momentjes samen! Wat goed!
Misschien zal je nog wel eens tegengas krijgen van Duke, maar dat hoort er allemaal bij.
Die buik wordt vanzelf minder als jullie meer gaan rijden en trainen.
Moet alleen in de gaten houden dat ik Dexter niet 'vergeet'.
. Kan echt niet tegen paarden zonder go. Het is maar goed dat hij jou heeft
Heel benieuwd om jullie live bezig te zien!
Ik blijf met veel plezier volgen!
Stral schreef:Haha ik lees nog even bij en nu voel ik ineens pressuuuureHeel benieuwd om jullie live bezig te zien!

dus mijn vriend kwam met de bosmaaier en die heeft de draden mooi terug vrij gemaakt en ik had het geweldige idee om met Dexter de wei te slepen. In mijn hoofd zou dan de mest verdeeld worden zodat overal het gras een beetje terug zou komen.
ipv wat hoopjes mest ligt er nu precies op plekken een mest tapijt en op andere plaatsen nog steeds helemaal niks. En die waar wel iets ligt, daar gaan ze natuurlijk het gras niet meer eten maar dat was ik even vergeten. Zucht
hmpf, misschien eens een belletje doen naar de nieuwe eigenaars. Als ik wist dat die pas volgend jaar gaan beginnen met de werken dan liet ik hem eens deftig slepen, maaien, weetikveel
Chasey schreef:Wat jammer dat je straks de weide niet meer hebt.
Ik weet niet of het een optie is, maar misschien een uurtje een loonwerker er even doorheen laten gaan?
verlengd weekend, mooi weer, suuuuper druk. Was normaal vrij zaterdag maar we hebben 1 collega minder en dan moest ik om 17u werken maar het was ‘s middags al zo druk dat het eigenlijk een hele dag hectisch was.
) waren op bezoek en het was super gezellig! Heb van Stral een hooooop nieuwe informatie gekregen, voelde mij net alsof ik nog nooit op een paard had gezeten
en de wijze raad dat ik mogelijks een beetje een softie ben (in mijn onderbewustzijn wist ik dat eeeecht wel
)

gaat alleen wel na deze zomer zijn/als we wat nieuw personeel hebben gevonden. Is me nu even te slopend allemaal, ben blij als ik woensdag even niks heb
met een longeersingel kan je longe op zelfde manier bevestigen als ik getoond heb en ben je sneller klaar met op- en aftomen ook.
Hij denkt fijn mee, dus die wil gewoon graag gaan werken voor je hoor, ben ik zeker