Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Chasey schreef:Vanavond een fijne wandeling gemaakt.
Mijn ouders waren weer gezellig mee en mijn moeder heeft voor het eerst van haar leven met een paard gewandeld.![]()
Dus dat moest ik wel even vastleggen. Ook mijn vader liep voor het eerst mee met Nick. Hij had de vorige keer al een keer met Bliksem gewandeld, maarja zo'n 'groot' paard is natuurlijk heel anders.
Maar ze vonden het allebei leuk om te doen en Nick was ook weer super braaf, dus daar hoeft ook niemand 'bang' voor te zijn.
[ [url=m/ex6iw7.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/mrTe8N.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/rzKBiz.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/dwIvKe.jpg]Afbeelding[/url] ]Spoiler:
Ik ben trouwens wat inactief, rijd zelf op het moment ook even niet. Ben alsnog mentaal ingestort helaas. Het ongeluk van Daan heeft me toch meer gedaan dan gedacht, en ook oud verdriet los gemaakt.
Ik ben onlangs met spoed naar een psycholoog geweest afgelopen donderdag, maar zij kan niet helpen. Ik heb intensieve therapie nodig van meerdere dagdelen in de week. Dat gaat nog heftig worden, maar ik hoop er sterker uit te komen.
edit. Ik heb trouwens de camera van mijn zus weer teruggegeven (die leende ik altijd). Zij had een Canon 600D, daar heb ik alle foto's mee gemaakt tot nu toe.
Mijn zwager had nog een Canon 40D liggen, die mocht ik overnemen. Dus deze foto's zijn met de 40D gemaakt, ik moet hem nog even onder de knie krijgen. Zeker omdat de lens kapot is en alleen nog geheel manueel (ook focus) te gebruiken is. Een uitdaging, maar wordt er langzaam wel handiger in.