Mijn dokter van 7 heeft er gisteren even een foto van gemaakt. Rosie verhaard ook al behoorlijk.
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

zou ik hier af en toe mee mogen kletsen?
), echt mijn alles, mijn prinses, mijn soulmate. Helaas heeft ze de 3 jaar niet mogen halen; na een week vechten tegen de koliek heb ik haar op de kliniek moeten laten gaan, 24 januari 2017. Hilarisch genoeg had ik 3 weken eerder haar moeder terug gekocht, omdat ze bij de mensen waar ik haar een jaar eerder aan verkocht niet kon blijven, en ik haar stiekem behoorlijk miste (en Lola ook, zo bleek toen mams thuis kwam). Ook had ik nog een merrie uit 2009, ook zelf opgeleid en eigenlijk voornamelijk mijn "rijpaard". 
(Caily, Kyra, Lola)

gelukkig doet hij niks raars daarop, hooguit stilstaan en een grotere boog eromheen.

)
Caily schreef:Nu lijkt het nu vast zo alsof Tietsia dat wel is, maar het is best een gecompliceerd gevoelig dametje, een zogenaamd "twee-kruinenpaard", dus er zit best uitdaging in om het positieve te laten gebeuren en haar vertrouwen en zekerheid te geven.
wennie19 schreef:Hier ook een update gisteren Kallistos verhuist naar een nieuw plekje zodat hij weer lekker buiten kan spelen
[ITP] Kallistos op zijn nieuwe stekkie vriendjes aan het maken
[ [url=m/TpABEg.jpg]Afbeelding[/url] ]
Grapje hoor, maar jullie lijken me allebei lekker gek. 

) er is dus hoop haha. 

Jij hebt het geluk dat het alleen maar beter kan gaan

Het lijkt hier wel alsof ze maait maar dat doet ze echt niet. (Ze steigerde hier omdat ik haar manen wilde kammen... pfoe)