De paarden van 2013

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Donja

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-16 12:04

Iris (en Imagine op de achtergrond :D )
Afbeelding

Tinklinger

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-16 12:22

F_inley schreef:
Super gaaf peppel! Die van mij gaat allen voor de wagen water in Los helaas nog steeds niet.

Shympie wat een mooi elegant hoofd heeft ze

Ja hij vind water helemaal geweldig! Loopt mij ook zo achterna om het water in te gaan.

No_No

Re: De paarden van 2013

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-16 22:37

Shym is een ruin f_inley, maar ik zal het niet tegen hem zeggen hoor O:)

Bedankt voor het compliment! Hetvis een arabisch volbloed, vandaar het elegante

urosa

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-16 09:21

Donja: dat noemen we nog eens bergop galopperen <3 Ze is echt knap!

Peppel01: haha, leuk om te zien, hij neemt het er goed van!

No_No: ziet er goed uit!

Nies_ : wat staat ie er braaf bij! Spoken zien hoort ook een beetje bij paard zijn volgens mij :') Mooi dat het zo fijn gaat!

F_inley; even een fase dus waar je doorheen moet, gelukkig op kunnen lossen met de pionnetjes

Art_ificious: mooi dat Harley het land op gaat, staat ie ondertussen al op het weiland? En is dat dan 24.7 buiten?

Whinny heeft zaterdag voor het eerst bitje ingehad, hoofdstel zat zo om, alleen erg met haar tong bezig natuurlijk.. zag er komisch uit :+ Daarvoor even grondwerk/longeren gedaan, ging ook top.

F_inley

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-16 10:01

No_No schreef:
Shym is een ruin f_inley, maar ik zal het niet tegen hem zeggen hoor O:)

Bedankt voor het compliment! Hetvis een arabisch volbloed, vandaar het elegante

Oepsie sorry :o

Azmay

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-16 10:07

Wat heeft 2013 toch prachtige paarden voortgebracht!
In dit topic toch iig <3

Art_Ificious

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-16 11:35

erbuiten ook denk ik Azmay :)
Op mijn stal waar ik voorlopig nog sta (tot ik vervoer heb gevonden) staat een paard om zadelmak te maken van 2013. Ook een knap beestje hoor :)

TheWelsh

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-16 17:32

Azmay, daar ben ik helemaal mee eens!
Zo leuk om dit clubje te blijven volgen! al doe ik nog veel minder met Zine, ik lees graag jullie ervaringen. Steek er soms toch ook van op en geniet van de foto's. Ik krijg al wel kriebels van het vooruitzicht dat ik later in het jaar ga beginnen met beleren. Ben al 10 jaar bezig met andere paarden helpen beleren ( we beleren altijd met zijn twee), maar dit is toch anders. :o

Hoe vonden jullie dat?

Ik ga eerst zelf naar de osteopaat om recht gezet te worden, want als ik het doe wil ik het wel gelijk goed doen. :D

Floor_maya

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-16 18:10

Vrijdag komt mijn nieuwe aanwinst, ook een veulen uit 2013 :)
Afbeelding
We hebben zelfs al een oefenwedstrijd gereden!

Nies_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-16 18:12

bontesok schreef:
Zo leuk om dit clubje te blijven volgen! al doe ik nog veel minder met Zine, ik lees graag jullie ervaringen. Steek er soms toch ook van op en geniet van de foto's. Ik krijg al wel kriebels van het vooruitzicht dat ik later in het jaar ga beginnen met beleren. Ben al 10 jaar bezig met andere paarden helpen beleren ( we beleren altijd met zijn twee), maar dit is toch anders. :o

Hoe vonden jullie dat?

Ik ga eerst zelf naar de osteopaat om recht gezet te worden, want als ik het doe wil ik het wel gelijk goed doen. :D

Klopt, is toch net anders en leuker :)) Sowieso natuurlijk omdat het je eigen paard is, maar ook omdat alles precies zo gaat als jij wil.

F_inley

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-16 18:19

bontesok schreef:

Hoe vonden jullie dat?

Bij mij is het dan mennen ipv rijden maar vind het vooral heel leuk je leert samen zoveel en zeker omdat ik hem al vanaf 1 jaar heb ken ik hem inmiddels wel door en door :j

TheWelsh

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-16 19:48

Tot nu zijn alle paarden die we hebben beleerd altijd heel goed gegaan. Fijne paarden onder het zadel, nooit problemen gehad. Ik herken het bokken etc wat je weleens leest dan ook totaal niet!
Maar toch zoals Nies_ schrijft. ..dit is de mijne. Ik heb gem vanaf 2 maanden en het is de bedoeling dat hij altijd blijft.
Dan wil ik het wel goed doen natuurlijk :o

Wil jij hem wel onder het zadel gaan beleren Fin_ley of rijd je helemaal niet?

F_inley

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-16 19:58

Ik mag zelf niet meer rijden ivm een verkeerd genezen breuk in mijn rug vadaar dat ik ook een pony heb gekocht ben Inprincipe ook te groot en zwaar voor hem. Een vriendin van mij wil wedstrijden gaan rijden met hem dus hij word wel ingereden alleen moet ik nog even kijken wanneer. Wil me eerst graag concentreren op mijn eigen wedstrijden vanaf dec/jan

TheWelsh

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-16 20:31

Spannend!! Rot dat je gedwongen niet meer kunt rijden, maar wel fijn dat je het op deze manier toch hebt kunnen op pakken.

F_inley

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-16 20:38

Ja zeker had wel al eerder gemend met mijn vorige paard toen ik een hernia had die was alleen niet zo braaf voor de wagen dus snel weer gaan rijden toen haha dus toen ik 2 jaar geleden te horen kreeg niet meer te mogen rijden besloten een pony te kopen voor het mennen om toch van de paarden te kunnen blijven genieten. Ben wel benieuwd hoe hij het uiteindelijk gaat doen onder het zadel

Art_Ificious

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-16 22:42

Ik ga maandag met harley naar de kliniek om zijn been op de foto te zetten. Wish me good luck !

Nies_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-16 23:05

Alleen dat ene been of gelijk alles?

Art_Ificious

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-16 23:11

alleen linksachter. Van de andere 3 heeft hij geen last. Maar dat ene (linkachter met het wit voetje) zet hij ook niet zoals het hoort, meer naar buiten gedraaid:
Op deze foto wel wat extremer maar om een beeld te geven...
Afbeelding

F_inley

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-16 07:51

Succes maar een goede kliniek doet eerst een algeheel kreupelheidsonderzoek en gaan vanuit daaruit bepalen waar ze eventueel foto's van gaan maken :j

Tinklinger

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-16 08:30

Donja schreef:
Iris (en Imagine op de achtergrond :D )
[ [url=m/2Yq8lx.jpg]Afbeelding[/url] ]

Wauw!

Art_Ificious heel veel sterkte!

F_inley

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-16 16:05

Net mijn dresuurstoel voor achterop de wagen opgehaald wij zijn klaar voor 2017 *\%/*

Afbeelding
Afbeelding

Nies_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-16 18:23

Goed bezig!! :)

Nies_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-16 18:25

F_inley schreef:
Succes maar een goede kliniek doet eerst een algeheel kreupelheidsonderzoek en gaan vanuit daaruit bepalen waar ze eventueel foto's van gaan maken :j

Ja, precies, maar bij mij was alles op de foto niet heel veel duurder dus dan zou dat altijd mijn keuze zijn, vandaar. Uiteindelijk is het allemaal niet nodig geweest omdat het been inmiddels alweer weken/maanden mooi dun is. :)

urosa

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-16 09:26

Mooi F_inley!

Art_Ificious: sterkte maandag, hopelijk geen slecht nieuws.

Hallo Floor_maya! Gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst!

Bontesok: ik vind het ook heerlijk zelf zo bezig te zijn met je eigen jonge paard, je leert elkaar echt goed kennen en alles gaat lekker gemoedelijk en rustig. Plus je hebt gewoon alles in eigen handen, de manier waarop, het tempo.. geen druk oid.

lindamusters

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-16 12:10

Ben ik het helemaal mee eens, irocco is zelfs bij ons geboren dus dat maakt dat ik alles van hem weet. Heel fijn!