Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Yom schreef:is er misschien iemand die eens wil kijken naar mijn adv van onze E pony, wat ik er aan kan verbeteren?
er reageren regelmatig mensen op, maar na reactie van mijn kant hoor ik niks meer. En het is zo'n lieve pony die echt een beter huisje verdiend
Aangezien ik absoluut niks weet van paarden, kan de adv waarschijnlijk vele malen beter
Pletje123 schreef:Inderdaad een mooie pony!
Als mensen bellen, dan ligt het aan het gesprek of ze wel of niet nog wat laten weten. Wat voor vragen stellen ze? En wat geef je daarop als antwoord?
Yom schreef:Pletje123 schreef:Inderdaad een mooie pony!
Als mensen bellen, dan ligt het aan het gesprek of ze wel of niet nog wat laten weten. Wat voor vragen stellen ze? En wat geef je daarop als antwoord?
ah pb'tje niet meer nodig zie ik, je hebt hem gevonden.
Ik geef netjes antwoord op alle vragen (mensen mailen meer ipv bellen) en vertel hoe lief de pony is
vragen zijn zoal;
-welke spullen zitten erbij
- kan ie springen
- kan er wat vd prijs af (hoe vinden jullie de prijs voor deze pony?)
- is ie geschikt voor een volwassene
- is het wat voor een angstig kind
afijn vanalles dus, oh ja of ik hem naar Friesland kan brengen of of ie in termijnen betaald kan worden
Pletje123 schreef:Ik heb wel eens een sms gehad van iemand die wilde weten wat de vp was. Heb toen terug gesmst dat ik geen zaken doe via de sms. Vond het vooral vreemd..