Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Nies_ schreef:Petrie vind ik rotdingen, heb die van mij weggeven, dus hoe ze blijven weet ik nietDerby's zijn van goede kwaliteit, heb mijne al sinds januari niet meer gepoetst. Lipica ben ik ook heel tevreden over (vind ik beter zitten!), maar is geen laars om nooit te poetsen, die moet je wel echt goed onderhouden.
AnniekSolana schreef:Is het prijsverschil tussen Lipica en Derby niet groot nee? Want ik dacht precies wat jij zegt; slechte verhalen over de pasvorm en kwaliteit van Lipica, heb ik ook veel gehoord.
Heeft Derby ook dressuurachtige laarzen? Want ik kom van Derby dus overal meer spring/veelzijdigheidslaars tegen.
Ben erg benieuwd naar je laarzen tamaramt, aangezien je hem helemaal zelf ontworpen hebt! Zo gauw ze binnen zijn, hier plaatsen hè?!
Roxxiejj schreef:Kan lakpiping wel? Dat wilde ik destijds al, maar aanmeter wist niet of Derby dat kon.
Precies de laars die ik ook nog wil, maar dan in het bruin. Ik wil er dan alleen nog een houten zool onder
Ben heeeeel erg benieuwd, want dat wordt een hele gave laars
Prijs valt inderdaad ook erg mee
AnniekSolana schreef:Die Derby Polo's vind ik ook erg gaaf en dan in het bruin of zwart! En zijn inderdaad meer dressuurlaarzen. Ik zie dat jij ook in N-B woont, waar heb jij ze aan laten meten tamaramt?
Plaats je straks hier even een foto van je nieuwe aanwinsten Feanyth? Ben heel benieuwd!
Feanyth schreef:Heb mijn laarzen wel thuis nu. Zien er zooooo mooi uit. Maar helaas. Er zit een fout in. Bij m'n voet zit ie top. Aan de bovenzijde net onder mijn knie ook, maar ertussen kan ik de rits niet sluiten. Mis ongeveer 3cm leer. Heel apart. Oftewel. Ruitershop lost het top op. Moet van de week naar de fabriek zelf toe en kreeg op een nieuwe rijbroek behoorlijk extra korting. Dus van de week naar de fabriek. ^_^
christel82 schreef:Derby is goede kwaliteit. Ik heb zelf al 8 jaar de Derby Style en deze zien er nog top uit. Ik ga nu voor de Derby Prestige, dressuurmodel. Mooie hoge dressuurboog.
Als je in de gelegenheid bent om naar de fabriek zelf te gaan, kan ik dat alleen maar aanraden. Het blijkt dat winkels zeker nog wat extra bovenop de prijs doen. Qua prijs valt het uiteindelijk wel mee, hoeveel duurder de Derby's zijn.