Juelz schreef:Originele naam gezocht met de letter 'N'! Geslacht kennen we nog niet.
Narobi
Nakota
Nestor
Narana
Namaran

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Resistance schreef:Hoihoi,
Mijn ouders en ik hebben een huis in Zweden, en ik help al een tijdje best vaak op een stoeterij die dicht bij ons huis ligt. Ik ben daar bevriend met een hele lieve merrie, en die heeft vorige week een veulen gekregen. Nou hebben de eigenaars (waar we ook goed mee bevriend zijn) gevraagd of ik de naam voor het veulen wil verzinnen. Hier zijn wat foto's:
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
Het is echt een schatje. Hij groeit als kool en was gelijk al heel sociaal. Hij ziet er op de tweede foto erg groot uit, maar dat komt omdat het veulen ernaast (Missy Elliot) Zo ongelofelijk klein is.
Ik had hier al een lijstje gemaakt, maar als jullie leukere namen weten kan je dat ook zeggen.
Wat vinden jullie van dit lijstje de leukste naam voor hem?
Loki
Ziggy Stardust (ja, van David Bowie)
Jedediah
Bliss
Son of the Night
Stargazer
Bittersweet
Dreamwork
Assassin
Supermassive Black Hole
Man of Mystery
Alvast bedankt
Ps. Het moet wel een echt originele naam zijn, dus niet dingen zoals: Black Diamond, Moonlight, black beauty, enz....
roombolletje schreef:Resistance schreef:Hoihoi,
Mijn ouders en ik hebben een huis in Zweden, en ik help al een tijdje best vaak op een stoeterij die dicht bij ons huis ligt. Ik ben daar bevriend met een hele lieve merrie, en die heeft vorige week een veulen gekregen. Nou hebben de eigenaars (waar we ook goed mee bevriend zijn) gevraagd of ik de naam voor het veulen wil verzinnen. Hier zijn wat foto's:
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
Het is echt een schatje. Hij groeit als kool en was gelijk al heel sociaal. Hij ziet er op de tweede foto erg groot uit, maar dat komt omdat het veulen ernaast (Missy Elliot) Zo ongelofelijk klein is.
Ik had hier al een lijstje gemaakt, maar als jullie leukere namen weten kan je dat ook zeggen.
Loki
Jedediah
Bliss
Son of the Night
Stargazer
Bittersweet
Dreamwork
Assassin
Supermassive Black Hole
Man of Mystery
Alvast bedankt
Ps. Het moet wel een echt originele naam zijn, dus niet dingen zoals: Black Diamond, Moonlight, black beauty, enz....
Wat vind je van (Su)Suki ? Ik vind Suki zo'n schattige naam! Klinkt zo stoerr!
En anders zijn auto namen ook altijd wel leuk voor een hengstje![]()
Porsche, Mercedes, Duster, Alfa Romeo, Ferrari
PerfectTwo schreef:Weet iemand een leuke naam met een B?
Het is een arabierenpony.
een hengstje.
(FOTO OPZETTEN LUKT ME NIET)
men ander paardje noemt Breathtaking Beautiful.
Liefst ook iets sjiek (;
Dankje xx
Kirro95 schreef:PerfectTwo schreef:Weet iemand een leuke naam met een B?
Het is een arabierenpony.
een hengstje.
(FOTO OPZETTEN LUKT ME NIET)
men ander paardje noemt Breathtaking Beautiful.
Liefst ook iets sjiek (;
Dankje xx
Blingbling Bentley
Be mine
Be happy
Beaute (schoonheid)
Beau Biento
(of natuurlijk Beau met een andere naam)
gipsyboy schreef:hey ik kom even binnen vallen.
ik ben opzoek naar een naam voor een vos bont mini pony merrie veulen.
het moet beginnen met een F.
nou vond ik het zelf erg leuk om een apparte naam te kiezen.
het is mijn eerste eigen veulentje.
ik dacht iets van First .... (lady of baby)
of weten jullie nog leuke namen?
het gaat trouwens om dit kleine frummeltje
http://www.mijnalbum.nl/Foto-WALCKQWQ.jpg
roombolletje schreef:Resistance schreef:Hoihoi,
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
Loki
Jedediah
Bliss
Son of the Night
Stargazer
Bittersweet
Dreamwork
Assassin
Supermassive Black Hole
Man of Mystery
Alvast bedankt
Wat vind je van (Su)Suki ? Ik vind Suki zo'n schattige naam! Klinkt zo stoerr!
En anders zijn auto namen ook altijd wel leuk voor een hengstje![]()
Porsche, Mercedes, Duster, Alva Romeo, Ferrari