Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
chevax schreef:Ik denk dat er in het slachthuis wordt geroepen "schiet eens op met dat paard, de frituur op de hoek heeft frikandellen nodig!"
chevax schreef:Ja Es79, ik snap het ook niet, hoor. Ik zou werkelijk willen dat het waar is: je paard moet worden ingeslapen, je belt de DA die direct komt, ondertussen heb je Rendac gebeld (die komen direct, maar wachten in zwart pak op gepaste afstand). Je loopt met je paard naar de plaats die je van te voren met zorg hebt uitgezocht, terwijl zijn paardenvriendjes- en vriendinnetjes toekijken. Geen stress, geen ellende en alles gaat volgens 't boekje. Dat zouden we wel willen, maar 't gaat nu eenmaal niet.
chevax schreef:Ja Es79, ik snap het ook niet, hoor. Ik zou werkelijk willen dat het waar is: je paard moet worden ingeslapen, je belt de DA die direct komt, ondertussen heb je Rendac gebeld (die komen direct, maar wachten in zwart pak op gepaste afstand). Je loopt met je paard naar de plaats die je van te voren met zorg hebt uitgezocht, terwijl zijn paardenvriendjes- en vriendinnetjes toekijken. Geen stress, geen ellende en alles gaat volgens 't boekje. Dat zouden we wel willen, maar 't gaat nu eenmaal niet.
chevax schreef:'t Is wel zo als Lotteke zegt, als je betaalt, kan er een boel. Maar dat is volgens mij niet de insteek van de meesten hier de die ideale situatie schetsen.
BitchyWitchy schreef:Ben ik nog op tijd voor de koffietafel of zitten we al aan de frikandellen
chevax schreef:Hier rust mijn allerliefst Kataklopje, die niet in de frikandellen terecht is gekomen!
Die eeuwige, groene grasvelden: staat 't gras daar toch niet te hoog? Moet er niet aan denken dat'ie in het hiernamaals nog hoefbevangen raakt!
lotteke schreef:koffietafel met DROP!! En ondertussen FOTOS kijken.
en we gaan vandaag de kamer VERVEN
en WINEGUMS eten
en naar een VIOOL concert luisteren..
sorry kon t niet laten
en het is bijna half 11, frikandellen tijd dus!!!
chevax schreef:Bitterballen, daar zit toch ook wel wat paardenvlees in? Wacht, ik gooi er een paar bij de frikandellen in het vet.
Es, geef jij het bordje met snacks even door? Pak ik de mosterd nog even.
lotteke schreef:chevax schreef:Bitterballen, daar zit toch ook wel wat paardenvlees in? Wacht, ik gooi er een paar bij de frikandellen in het vet.
Es, geef jij het bordje met snacks even door? Pak ik de mosterd nog even.
zullen we een bitterballen & frikandellen mét vlees topic aanmaken in HK? anders krijgen we hier zo ruzie
en jaaah!!! die wil ik mahn!
BitchyWitchy schreef:Bitterballen is toch net als een kroket??? Dus ja hoor, Kataklopje zit ook in de bitterballen
chevax schreef:Alle gekheid op een stokje; 't is wat Snoevie zegt, je moet de juiste beslissing voor het paard nemen, niet voor jezelf. En of dat nu slachten of een spuitje is, als je maar zorgt dat het "welzijn" (raar woord in dit geval) van het paard voorop staat.
lotteke schreef:Mijn geliefde kataklop!
Herdacht in de magen van jan en alleman,
voor eeuwig en altijd een feit,
jij bent in de kroktetten, frikandellen en bitterballen bereid!
En dat is een mooie openingszin voor het topic