@leedebee haha, die arme kerstboom moest het wel ontgelden

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
manic schreef:Nou hier is het weer 1 stap vooruit, 3 stappen achteruit hoor. Vanavond toch maar even gelongeerd ondanks slechte weer want kan haar ook niet meerdere dagen achter elkaar vrijwel niks laten doen… ze moet echt zo nu en dan haar ei kwijt.
Ging eigenlijk heel goed. Na haar eerste frissigheid kwijt te zijn geraakt was ze eigenlijk super bij de les, lekker ontspannen, dus heel happy. Tijdens het uitstappen een paar wegtrekkers door wind, rennen, waardoor uiteindelijk ze de lijn uit mijn handen trok. Ze ging er dus een paar keer op staan, hoofdstel stuk getrokken, nog een keer erop staan en toen kwam ze in paniek naar me toe gerend.
Ze heeft dus uiteindelijk door het kapotte hoofdstel, klapperende bit en longeer lijn ook haar tong bezeerd en daar zit nu een flinke snee in. Ik baal er enorm van want vindt het natuurlijk vreselijk dat ze zich bezeerd heeft omdat ik die stomme longeerlijj niet goed vast had
Kon het allemaal niet heel goed bekijken maar voelde streep op haar tong en later ook wat bloed. Hopelijk heelt het snel
Raineri schreef:Heerlijk dat hij wel gewoon meeliep Babootje! Dat zegt veel over z’n karakter ook wel, jullie zijn handig genoeg heb ik het idee dus komt helemaal goed. Ben benieuwd naar nieuw materiaal van jullie!
Leedebee schreef:Hier vandaag na weken de lange lijnen weer eens opgepakt. Ging best goed! Al was hij wel n beetje veel met alles bezig, behalve met mij![]()
[ [url=m/1GUaXC.jpg]Afbeelding[/url] ]
(Let niet op mijn hoofd)
[ [url=m/5vsbBF.jpg]Afbeelding[/url] ]
Babootje schreef:Leedebee schreef:Hier vandaag na weken de lange lijnen weer eens opgepakt. Ging best goed! Al was hij wel n beetje veel met alles bezig, behalve met mij![]()
[ [url=m/1GUaXC.jpg]Afbeelding[/url] ]
(Let niet op mijn hoofd)
[ [url=m/5vsbBF.jpg]Afbeelding[/url] ]
Zo (aan zn achterkantje) te zien is hij ook erg bezig met groeien
Leedebee schreef:Zeker leuk als hij ook nog zelf gefokt is. Die foto bij zijn mama.. super schattig!
Hij doet erg zijn best zo te zien. Idd druk bezig met zn bit haha