Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Amberr1994 schreef:Ja zal jullie op de hoogte houden!![]()
@elin; daar heb ik ook aan gedacht, maar het is geen pakje boter. Heb voor mijzelf nu maar besloten mocht hij er donderdag nog zijn dan is dat heel fijn, maar mocht dat niet zo zijn dan komt er wel weer 1 op mijn pad. Vind het voor mij zelf gesproken wel ver gaan om gelijk te kopen, jammer dat de markt op dit moment zo is.
Hoe doen jullie het met kuren? Wil helemaal laten keuren incl rug en hals. Vorige keer bij afkeuring 50/50 gedaan qua kosten en vind dat zelf wel een goede afspraak (eigenaar en jij kunnen niet in t paard kijken) Dat paard had toen ook negatief advies vanwege kissing spines. Was wel benieuwd hoe jullie dat doen!
manolito10 schreef:[naam] schreef:Jaaaa heerlijk Linsey1998! Gefeliciteerd, wat fijn joh.Lekker genieten samen!
Mijn vriend is ook aangekomen. Vannacht nog even op stal en dan morgen rustig aan de kudde in. Heerlijk relaxed en nuchter paard. Ging meteen staan eten. Ik vind hem zo geweldig. Op naar een mooie toekomst samen.
[ [url=m/fdhGWS.jpg]Afbeelding[/url] ]
wauw, ik wil meer weten! wat een knapperd
Lillz schreef:Zelf wil ik liefst wat meer duidelijkheid over mijn planning voor volgend jaar voor ik tot bezichtigen/kopen overga.
Autumnn schreef:Ketly schreef:Zo leuk om alle nieuwe aanwinsten hier te zienHopelijk kan ik ook snel meedoen..
Dat hoop ik ook![]()
Bij mij schiet het ook niet op, wil graag langskomen maar wanneer ik kan, kan de eigenaresse niet. Super handig
Ketly schreef:Lastig! Komt ze zelf wel met nieuwe ideeën voor een afspraak of heb je het idee dat ze de boot afhoud?
Sosha schreef:Lillz schreef:Zelf wil ik liefst wat meer duidelijkheid over mijn planning voor volgend jaar voor ik tot bezichtigen/kopen overga.
Ik zit precies hetzelfde, ik moet eerst even kijken hoe de zaken hier lopen, ik wil wel lekker de tijd hebben en niet te veel stress als ik net een nieuw beestje heb. Het wordt voor mij ook op zijn vroegst het najaar. En dan eerst nog een geschikte plek voor het beestje vinden, schijnt hier in de omgeving ook niet mee te vallen.
Lillz schreef:Dat dus inderdaad.. Waar hangt er bij jou vanaf?
Delaja schreef:Dat is een verrassende wending! Leuk, hoor!Mijn zoektocht is heel plotseling afgelopen. De draver waar ik de komende periode wekelijks mee aan de slag zou gaan moet sneller weg, omdat ze stallen nodig hebben. Aangezien ik interesse had getoond, kreeg ik eerste keus.
Maandag wordt ze gebracht. Aan de ene kant super spannend, maar ook heeeeeeel veel zin in
Anoniem schreef:Wat een leuk dier![ [url=m/nBHUpa.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/TBLbIC.jpg]Afbeelding[/url] ]
Even wennen om hem voordelig op de foto te krijgen.
manolito10 schreef:Delaja schreef:Mijn zoektocht is heel plotseling afgelopen. De draver waar ik de komende periode wekelijks mee aan de slag zou gaan moet sneller weg, omdat ze stallen nodig hebben. Aangezien ik interesse had getoond, kreeg ik eerste keus.
Maandag wordt ze gebracht. Aan de ene kant super spannend, maar ook heeeeeeel veel zin in
Wat een wending!
Stiekem geloof ik altijd wel een beetje in “meant to be”
Selina schreef:Hier allereerste paard bekeken. Maar hoe weet je nou of dit het paard is? Voelden jullie een wow-gevoel? Ik bekijk alles altijd zo rationeel
Sosha schreef:Selina schreef:Hier allereerste paard bekeken. Maar hoe weet je nou of dit het paard is? Voelden jullie een wow-gevoel? Ik bekijk alles altijd zo rationeel
Mijn eerste zorg is altijd, is het paard gezond en beweegt het goed.
Vervolgens naar gedrag (en omgang door verkoper) letten.
Niet ieder paard is direct toegankelijk voor vreemden, maar dat maakt niet dat het niet een heel fijn maatje kan worden. Dus dat blijf ik ook altijd lastig vinden.
Maar het dier moet je wel aanspreken, vind ik.
Selina schreef:Hier allereerste paard bekeken. Maar hoe weet je nou of dit het paard is? Voelden jullie een wow-gevoel? Ik bekijk alles altijd zo rationeel