Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
yeentll schreef:@ switt, klopt! Ik ben echt zo zielsgelukkig op t moment, het ging me zo ontzettend aan m'n hart. We kunnen er nu weer lekker voor gaan samen, in januari gaan we starten. Wel klote dat die van jou weer zo slecht loopt. Konden ze soms maar vertellen waar ze nou last van hebben, dan kon je kijken of je t doelgericht aan kon pakken.
vencedor schreef:Switt misschien is Equitom wat voor je. Daar kan hij helemaal op de echo... Ben je uiteindelijk net zo duur uit als alle losse onderzoeken. Want die kosten uiteindelijk ook klauwen vol geld. Geloof dat die scan rond de 800-900 euro zat. Via fb kun je daar ook zonder problemen informatie opvragen
vencedor schreef:. Hopelijk met jonkie meer geluk. Nu niet de "zooi" overgenomen van een ander maar een paard die vanaf 1 jaar bij mijn stalhouder staat
.
fokfanaat schreef:Hebben jullie ervaring met paarden die echt een extreme voorkeur voor 1 kant hebben, mijne loopt los in de baan echt altijd rechtsom, onder de man wel linksom, maar met zijn kop erg naar buiten, linkergalop wil ook niet lukken.
Zit me een beetje af te vragen of dit gewoon een extreme voorkeur voor 1 kant is of dat ik hem na moet laten kijken door da of osteopaat of kraker.