[FOTO] Mijn 'lelijke' schimmel als (sport)paard..

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

_FD

Re: [FOTO] Mijn 'lelijke' schimmel als (sport)paard..

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-15 11:14

Fijn queelens dat je nu wel weet wat het is.

Verder zie ik bruine paardjes in dit topic dat kan niet he hihihi al heb ik ook vaak zo'n modderbad op stal staan

scilla123

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-15 11:42

Haha, het gras aan de andere kant is altijd groener :P

_Elke

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-15 11:43

:wave:

even niet gereageerd maar wel blijven volgen hoor :) Dat schimmeltje onderaan vorige pagina die lekker gingen spelen in de wei.. jeeeetttjee wat lijkt die op die van mij!! :D

Modderbaden hier valt nog mee. Ze is wel super stoffig maar gelukkig is ze zelf ook nog beetje bruin eronder ;)

Afgelopen weekend weer cross gehad, hoop op weer een mooie actie foto! :D

Queelens

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-15 12:01

Wat een draken haha!
Oh Vientje ik had gisteren af moeten kloppen toen ik dat typte. Hij heeft vandaag die van jou nagebootst.. :')
Hij mocht natuurlijk weer na 2 dagen boxrust naar buiten op een klein weitje en je zou maar 2 dagen niet hebben kunnen rollen. Dat heeft die allemaal ingehaald.. :Y)

Vientje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-15 21:11

Hahaha Queelens, gedeeld leed is half leed zullen we maar zeggen :))

Da's een best eindje lopen :P

Mijn inmiddels weer witte schimmel werd vandaag op de kliniek aangeduid met "mooie schimmel" :Y) :D <3
Helaas nog steeds geen duidelijkheid over haar gekke wisselende kreupelheid, dierenarts op de kliniek constateerde een kerngezond en rad lopend 17-jarig paard wat aan het werk moet.... Dat gaan we dan ook maar (weer) doen en dan maar zien hoe het gaat, verder onderzoek to be continued :\

Queelens

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-15 08:33

Hmm Vientje; aan de ene kant positief maar aan de andere kant nogsteeds geen duidelijkheid. Wat hebben ze gedaan? Kort kreupelheidsonderzoek met buigproef en volte op harde en zachte?

Die van mij had dat vrijdag ook rechtuit draven was perfect daarna op harde volte; goed. Toen op zacbte volte; goed.
Ik dacht; are u kidding me? :')
Gelukkig had ik da verteld dat vorige x toen ik zelf keek de kreupelheid na een paar ronjes kwam. Dus toen weer op t harde en toen was het (je zou bijna zeggen 'eindelijk') te zien.

Maar hopelijk voor jou komt er niks meer terug en anders niet aan jezelf twijfelen hoor!

suikermeisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-15 10:42

Echte mannen dragen roze

Afbeelding

Paardje is wel een beetje groot
M'n mams staat nog op 4cm hakken oid en is normaal 1,64 lang :P
Afbeelding

Sanne96

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-15 10:45

echt een prachtig paardje hierboven :~ <3

xSannee

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-15 10:51

Oh wat is het toch een prachtpaard Tham <3

scilla123

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-15 11:39

Vervelend vientje dat er geen duidelijkheid uitgekomen is. Dan idd maar weer rustig los.
Suikermeisje..mooi schimmige

Hier komt volgende week iemand om mooie foto's van mij en m'n schimmel te maken. Hoe zal ik dat eens gaan doen..knotten, bandages e.d of alles los en een mooi blauw setje

Queelens

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-15 11:43

Knappe schim thamar

Scilla: als fotograaf zijnde zeg ik knotten bij korte manen en los bij lange manen. Geen beenbeschermers/bandages. En bij rijfotos een neutrale kleur die niet te ver van de kleur van het paard afstaat. Lichtblauw is dan leuk!

Maar je moet kijken wat je zelf ook leuk vind natuurlijk. Deze zomer wil ik mijn schim ook op de foto laten zetten en dan zijn manen juist los omdat ik een keer een wat vrijere sfeer wil ipv het statige dressuurpaard fotos :))

Vientje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-15 14:19

Da's een mooie grote suikermeisje! Brave uitstraling heeft ie ook :)

Ze zijn dik 2 uur bezig geweest met héél uitgebreid kreupelheidsonderzoek (ik heb vandaag zelf spierpijn van het rennen en gekke bochtjes lopen :oo :') ), wervelkolom onderzoek en uitverdoven. Klinisch onderzoek is nu dus echt "op", enige verdere zou nog foto's etc zijn maar daar is op dit moment dus een negatief advies voor vanwege de -hopelijk- baby on board :Y) Als het een klinische keuring was geweest was ze iig met vlag en wimpel geslaagd...

Maar we zijn dus vanochtend maar weer gestart met rijden, ze was zowaar nog wit en érg blij om weer wat te mogen doen :D En liep top *\o/* Uiterst verkeerd stapmoment, maar kijk nou dat tevreden snoetje :+:

Afbeelding

suikermeisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-15 16:14

Fijn vientje! Maar wel lastig dat je niet veel wijzer bent.

Mijn reusje is idd super braaf. 9 weken geleden been gebroken en geopereerd en met 5,5 week zat ik er alweer op. Opstappen en wegrijden. Paard heeft gouden karakter.

JorisDy

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-15 17:56

Prachtige schimmels weer! Die van mij heb ik in de verkoop staan dus mocht iemand hier nog opzoek zijn naar een knappe, goudeerlijke en brave schimmel :)

robbie88

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-15 19:19

Joris: meer info over je paard? Vriendin van mij is op zoek

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-15 17:21

Na een heerlijke vakantie kom ik ook weer binnenvallen :')
Foto'tje van vandaag! Wij hebben op 't evenement van een vriendin een springdemo gegeven :)

<3
Afbeelding

Capriootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-15 08:13

Leuk zeg! Gave foto.

Ik zoek nog inspiratie voor een spring demo, geef er volgende week 1 op onze staldag. Valt nog niet mee om in elkaar te draaien haha

suikermeisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-15 08:57

Afgelopen woensdag wedstrijd gehad nadat ik 9 weken ervoor m'n been had gebroken. Schimpie liep niet zoals hij kan, maar hebben wel als enige in het M een winstpunt gereden en gewonnen :o
Afbeelding

Afbeelding

scilla123

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-15 09:16

Gefeliciteerd suikermeisje

Sanne96

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-15 15:28

wat staat dat rood toch mooi bij de schimmels <3

Gefeliciteerd suikermeisje!

hier helaas door een blessure bij mezelf mag ik tijdelijk niet rijden. Nu vooral veel rust houden. M'n nichtje van 8 rijd er nu een beetje rondjes mee, en maken ook een sprongetjes. Diva vind het fantastisch!

Woensdagavond nog even lekker wezen zwemmen op strand

Afbeelding

xSannee

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-15 15:44

Thamar jij bent ook knettergek dat je al weer rijdt! Maar ziet er goed uit hoor!
Heerlijk zo op het strand, jaloers!

Gister fout parcours op onderlinge manegewedstrijd gesprongen en een eerste plaats gekregen :))
Is al die spierpijn van de afgelopen maanden toch ergens goed voor geweest...

Afbeelding

AfbeeldingAfbeelding

Wow de foto's vallen een beetje groot uit zie ik haha

paljaslaura

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-15 19:07

Mooie springfoto van Eternity!
Toch gefeliciteerd met je punt dan!
Wat heerlijk Sanne96
Netjes gefeliciteerd hierboven!

Ik ben terug van instructieweekje op Ermelo. Was ontzetten gaaf. Parcours van 110/120 gesprongen <3
Afbeelding

Queelens

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-15 11:53

Leuke schimpige foto's allemaal.
Leuk zo'n KNHS week. Ben er vroeger met schim ook wel eens geweest, een allround week. Springen was en is bij ons alleen wat minder succesvol :P
Inmiddels heb ik alweer 3x 20 minuutjes op mijn schim gezeten. Hij doet het best prima. het is nog wat onwennig en hij loopt nog wat onstuimig (van de enthousiasme) :')
Gisteren zijn eerste galopje meegepakt en dat deed die als vanouds.

Cabelz

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-15 13:39

Leuke foto Laura! Ik ga normaal ook naar die instructieweken maar dit jaar heb ik precies in de week die ik wou (deze week) diploma uitreiking enzo dus ga ik lekker met wat vriendinnen 4 dagen naar de Veluwe :)

Al eventjes geleden maar hier nog wat foto's van de cross in Oudkarspel :D Ging tot hindernis 17 echt super, maar jammer genoeg wou meneer daar echt niet overheen. Dus daar 3 stops. Baalde nogal want waren 20 hindernissen totaal maar aan de andere kant het was maar bb en we hebben het grootste deel van de cross mogen rijden :+ Dus ik was wel tevreden hoe de rest ging :)

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Niwla

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-15 10:25

Wow, wat een sprong paljaslaura! :oo
Jammer van je cross Cabelz. Volgende keer beter! Je hebt er in iede geval mooie foto's aan over gehouden. :D

Ik ben voor het eerst gestart met mijn schimmelbonte. Na 3x heeft springen heeft hij eindelijk door dat hij binnen de witte hekjes moet blijven. := Had m'n handen vol aan hem!
Afbeelding