Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
_Lorette_ schreef:We hebben twee pony's laten gaan om PPID. Goed dat je het noemt, maar ik heb niet het idee dat Frum hier aan lijdt. De symptomen waren toch wel heel anders en ik ben ook niet echt zoekende naar een ander probleem, omdat alles te verklaren is met zijn ataxie en spasmes. Zijn voeten zijn erg kaal. Ik had de paarden vrij rondlopen, zodat ze zoveel mogelijk ruimte hebben en alle verharde delen mee kunnen pakken, maar dat is niet zo goed voor Frum. Sinds kort sluit ik hem op in de paddock zonder verharding, zodat zijn voeten wat bij kunnen komen. Hij had gelukkig niet veel last van de zweer in zijn voorvoet als die van een jaar geleden in zijn achtervoet. Hij is toen zo vreselijk verzuurd door het kramptrekken... Met zweer in voorvoet hinkt hij nog best monter in draf en galop rond.Hij is nu overigens nog steeds niet helemaal goed. De zweer van een jaar geleden moest ook een paar keer uitgesneden worden en kwam geen van die keren helemaal goed los. Deze zweer is ook al zo lastig... En veel zachter dan hoe hij nu is krijg ik de voet niet! De grond is vochtig en hij staat in een hoefzak.