Die eerste bruin/cognac lijn van HKM vind ik echt leuk, vind het verder eigenlijk ook nog best meevallen, ben normaal nooit zo van de HKM Alleen die panterprint collectie vind ik een grote flop
Deze polo's zijn ook nog wel leuk, en de zweetdeken (cognac-kleurig).!
x_Milou
Geplaatst: 20-02-12 22:49
HKM heeft ooit best leuke dingen En ponymaten, dat is voor mij wel handig Die panterprint is eeeeeeeeeeeeeecht lelijk De polo's zijn idd heeel leuk Lisa, en nog betaalbaar, ook altijd wel fijn. HKM is voor mij een beetje een vervanging van HH, prijs is niet veel meer maar de kwaliteit wel beter
Ik ga meestal naar Emmers, daar hebben ze het wel En als ik naar ej ga rijd ik daarna nog even door naar cvs, daar hebben ze het ook Wel raar eigenlijk dat ze ze bij de meeste grote winkelketens niet hebben.
_Nicky
Geplaatst: 20-02-12 23:42
[quote="Silence"]
[quote]
Die ligt nu heel mooi op mijn schimmel + bijpassende bandages!
Iedereen wil het halster in de kleur mint/teak/white maar die is er dus alleen met schuif terwijl de meesten met gesp willen. Met gesp teak/mint/white dus meer teak.
Weet iemand of het makkelijk te bestellen is op horsestar.de?
Capriootje
Geplaatst: 21-02-12 11:12
Vind de prijzen van Schockemohle meevallen
Vind dat cognac van HKM ook wel erg mooi op mijn schimmeltje, twijfel twijfel
Stone of cognac op een schimmel met zwart tuig?
Thea_Ste
Geplaatst: 21-02-12 11:22
ooh, dat halster met mint Ben wel niet zo voor dat bont, vind dat zonde van mijn paard haar mooie hoofd Ik wil echt zo graag de mint bicolor met oortjes voor een cross/spring set
capriootje, ik zou voor HKM gaan (cognac)
Cadaz
Geplaatst: 21-02-12 11:29
SteffiiY schreef:
Weet iemand of het makkelijk te bestellen is op horsestar.de?
Stef je hebt pb
Cadaz
Geplaatst: 21-02-12 11:30
elfje72 schreef:
Iedereen wil het halster in de kleur mint/teak/white maar die is er dus alleen met schuif terwijl de meesten met gesp willen. Met gesp teak/mint/white dus meer teak.
ik vind die teak/mint/white juist heel gaaf
Luf_Midnight
Geplaatst: 21-02-12 12:48
kan toch nog steeds niet echt warm lopen voor de eskadron collectie. maar goed me lijstje is al groot genoeg, gelukkig zag ik dat ik lang niet de enigste ben met een enorme wishlist!
mijn wishlist
Anky hot pink pad Anky hot pink bandages Anky hot pink vest
Hooks golden medal groen dekje Hooks golden medal groen bandages (als ze nog te krijgen zijn )
Hv polo jasje
en dan nog heel veel dingen van vorige collecties wil me maritiem set nog compleet en me chocochip pink en dan de choco petrol nog en de coffee berry