Aparte Laarzen #2

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

xGitano

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-12 18:20

Annekeee schreef:
xMurano schreef:

Achzo, ik dacht dat de kwaliteit van deze twee merken ongeveer gelijk was. :)
Moet inderdaad wel zeggen dat de mijne echt vanaf de eerste keer ge-wel-dig zaten. :D

Niro boots en Lipica met elkaar vergelijken? :oo

Ja sorry, ik kende lipica eigenlijk niet, maar omdat ik er al veel positiefs over had gehoord, dacht ik dat de kwaliteit ong. gelijk was. Mijn fout? B-)

Afwezig

Re: Aparte Laarzen #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-12 22:35

:=
Kan gebeuren als je een 'leek' bent op dat gebied ;)

Afwezig

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-12 17:07

Slechte foto :(:)
Afbeelding

Roxxiejj

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-12 17:08

Oeh wel sjiek zeg :j
Mooi kleurtje ook!

Afwezig

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-12 17:54

:D

deems1996

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-12 20:12

Sharona95 schreef:
Jaaa mijn laarzen zijn ook binnen, de petrie anky elegance laklaarzen, ben er zooo blij mee. Wordt nog wel even wennen, ben blij dat het niet van die slappe laarzen zijn, maar de overstap is wel heel groot! Ben benieuwd wat jullie ervan vinden, ik vind ze erg mooi! :)

[ Afbeelding ]

ik vindt ze egt supper op welke site of winkel heb je ze besteld en hoeveen heb je er voor betaald wil ze ook voor wedstrijd schoenen

Marls

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-12 20:46

Mooie laarzen Annekeee :)

Afwezig

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-12 07:18

Dankje, maar ik zal nog een betere foto maken op het paard, van de week. Want Facebook verpest de kwaliteit van de foto :Z

kamsel

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-12 08:19

Aahh, daar zijn ze! Supermooi geworden!!

farahmunda

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-12 09:00

Leuk topic! Mooie laarzen komen er voorbij.
Ben zelf ook al weer een tijdje opzoek. Ik heb nu 1 a 2jaar Lipica´s (model veter voor en rits achter), maar daar kan ik niet mee springen. Ik rijd er alleen dressuur mee, en krijg er nog steeds blaren van op mijn hak! Kwaliteit is ook niet top want ik heb er al een nieuwe rits in laten zetten. Ik vind ze nog wel redelijk mooi dus ik houd ze voor de dressuur.
Voor het springen had ik Derby softjumpers, alleen zijn deze bijna overleden, tig nieuwe ritsen en 2x nieuwe zool. Springen doe ik nu met mn Ariat schoenen en Kentaur chaps.
Nieuwe Derby´s begin ik niet weer aan, het `nieuwe` model softjumper pas ik helaas niet, heb ik al een heel drama mee achter de rug :(
Toch zou ik graag weer een mooie laars voor het springen willen. Kwaliteit en soepele laarzen zijn wat ik zoek. Zwart of donkerbruin.
Stivaleria Secchairi of Parlanti zijn mooie laarzen maar een vriendin van mij is de kwaliteit van de eerste toch tegen gevallen. Ik heb ook de Cavallo Milano gezien, dat lijkt me ook een mooie laars!
Zijn hier nog meer met ervaringen over deze merken?

Afwezig

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-12 17:47

Waarom geen Niro Boots?

farahmunda

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-12 20:57

Heb ik ook geprobeerd, maar ik heb een brede grote voet (mt41/42), smalle enkels en erg lange benen en redelijk smalle kuit.
Bij een zaak in Emmen heb ik toen wat geprobeerd maar we kwamen er toen niet helemaal uit.
Deniro ottavio geloof ik? Misschien moet ik daar nog een keer naar kijken, maar heb mijn twijfels.

Een springlesgenootje heeft ook de Petri Milano, alleen heeft ze hetzelfde probleem als ik, de laars is nog te hard
voor het springen ook bij haar, ze rijdt er ook alleen dressuur mee uiteindelijk.

Janine001

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-12 20:58

Je kan ze ook op maat laten maken, van Deniro :D

Ilsemarie

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-12 20:59

Wat ik bij het passen ondervonden heb en wat mij ook verteld is: Petri is voor smalle voeten en Cavallo voor brede! Ik heb zelf cavallo laarzen (en derby's in een uitverkoop op de kop getikt) en ben er erg tevreden mee! Maar ik spring niet dus dat is lastig te zeggen.
Maar bij brede voeten zou dus cavallo wel een oplossing kunnen zijn!

farahmunda

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-12 21:01

Ze zijn idd wel mooi De Niro's maar ik denk nog aan de harde kant, zoals ik het mij herinner. Ik wil met
het NIC Assen in het strodorp bij de standhouders bekijken of er wat tussen zit. Kom ik er daar niet uit kan ik altijd nog een keer naar De Niro's kijken.

Zal binnenkort bij Divoza eens naar de Cavallo's kijken. Ik vind die ook wel mooi eigenlijk.

Nicole

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-12 22:22

Heeft iemand voor mij een detail foto van een sier/brokes neusje? Ik zoek al paar dagen erna, maar kan deze nergens vinden..

AnniekSolana

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-12 22:39

Lieve mensen,
Ik lees hier al een tijdje mee en zie echt de meest prachtige laarzen voorbij komen! En nu mijn laarzen ook hun laatste dagen aan het tellen zijn, ben ik op zoek naar nieuwe laarzen van goede kwaliteit!
De Niro Boots vind ik persoonlijk echt heel erg mooi, maar ik was benieuwd of die veel duurder zijn dan Petries? Ben namelijk helemaal weg van deze laars: http://www.drunensruiterhuis.nl/denirob ... n/lak.html
Heeft iemand nog tips voor mooie fijne laarzen? Liefst niet ver boven de €400,-. En liever ook geen Lipica, want daar ben ik zelf niet echt weg van.

(Ben natuurlijk zelf ook heel hard op zoek, maar het is natuurlijk altijd leuk om input&ideeën te krijgen van jullie!) Alvast bedankt!

Feanyth

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-12 09:13

Prachtige laarzen zeg!

Telefoontje gehad dat de mijne binnen zijn. Woot.

Derby is goed en betaalbaar. ^_^

Afwezig

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-12 09:17

farahmunda schreef:
Ze zijn idd wel mooi De Niro's maar ik denk nog aan de harde kant, zoals ik het mij herinner. Ik wil met
het NIC Assen in het strodorp bij de standhouders bekijken of er wat tussen zit. Kom ik er daar niet uit kan ik altijd nog een keer naar De Niro's kijken.

Zal binnenkort bij Divoza eens naar de Cavallo's kijken. Ik vind die ook wel mooi eigenlijk.

Niro hard? Ik kan die van mij gewoon oprollen :=

farahmunda

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-12 10:16

haha oke, welk model heb je, je bedoelt die bovenaan deze pagina? Onder zacht versta ik zoals met chaps of iets steviger....
Waren ze direct vanaf het moment dat je ze kocht al zo zacht?

Afwezig

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-12 13:36

ElizeVdS

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-12 21:17

Wow die laarzen van jou zijn echt gaaf, Sharona95.

Ik heb even alles bijgelezen, word er onwijs hebberig van! Heel hard gaan sparen dus :)

Ciske5

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-12 14:32

Ik ben zo blij om mij (als stille meelezer) hier ook even te melden want ik heb gisteren mijn Petrie Anky laklaarzen ontvangen *\o/* en ik ben er zoooo blij mee (heb ze voor een mooi prijsje op de kop kunnen tikken hihi, en ze zijn enkel op wedstrijd een paar keer gedragen)

En het grote voordeel van tweedehandse Petries: ze zijn reeds ingelopen dus ik hoef geen pijn te lijden ! Ik kijk er al naar uit er mee te kunnen blinken op wedstrijd :D

Zooist

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-12 14:41

AnniekSolana schreef:
Lieve mensen,
Ik lees hier al een tijdje mee en zie echt de meest prachtige laarzen voorbij komen! En nu mijn laarzen ook hun laatste dagen aan het tellen zijn, ben ik op zoek naar nieuwe laarzen van goede kwaliteit!
De Niro Boots vind ik persoonlijk echt heel erg mooi, maar ik was benieuwd of die veel duurder zijn dan Petries? Ben namelijk helemaal weg van deze laars: http://www.drunensruiterhuis.nl/denirob ... n/lak.html
Heeft iemand nog tips voor mooie fijne laarzen? Liefst niet ver boven de €400,-. En liever ook geen Lipica, want daar ben ik zelf niet echt weg van.

(Ben natuurlijk zelf ook heel hard op zoek, maar het is natuurlijk altijd leuk om input&ideeën te krijgen van jullie!) Alvast bedankt!

Ik heb die ooit na laten maken door Lipica. Was een stuk goedkoper en doe er echt al jaren mee.

Lieuwkje_90

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-12 14:52

Ik vind het persoonlijk dus heel verwarrend dat hier zoveel verschillende meningen zijn :D Ik lees hier echt al een hele tijd mee en ik weet nog altijd niet voor welke laarzen ik zou moeten gaan. Lipica is goedkoper maar de kwaliteit is minder.. En toch lees je dan dat er veel mensen wel tevreden zijn van de lipica's. Terwijl ik dan zou denken dat je bij Derby ed. meer kwaliteit krijgt maar dan zijn er weer tegenstrijdige berichten over: ze passen niet goed, verkeerd aangemeten ed.
Zou het grootste dan niet afhangen van hoe ze aangemeten worden?
Of dat dan Petrie's, Derby's of Lipica's zijn..
Of is dat nou totaal verkeerd :D