Bovenstaande is een merrie
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

GJ9 schreef:Adin schreef:Jawel dat is geen enkel probleem. Maar dan zie ik de reis naar limburg nog niet zitten. Het Moët iets dichterbij
Ik vermoed dat je nog steeds niet die stal hebt gebeld die ik je tipte. Hij heeft een hele mooie brave ruin van 1,80 groot, maar nou waren er kijkers, weet niet of die hem genomen hebben.
Ik raad je echt aan op zo'n manier te zoeken, betrouwbare handelaren als hij houden niets achter, en je kan vaak meerdere paarden tegelijk zien. Daarbij komen ze ook door heel NL dus een paard laten brengen is vaak ook geen probleem.
PaysBas schreef:Dit is serieus? Je laat een mogelijk leuk paard voor jou, staan omdat het 2cm te "klein" is...
170m is het minimale qua hoogte eis die je hebt...
Paarden groeien ook nog door hè tot hun 7e....

driebergen schreef:Waarom zit iedereen zich hier met de keus van een paard van een ander te bemoeien?
Dat irriteert me mateloos aan dit topic!
Als je op zoek bent naar een paard, heb je een bepaald type paard in je hoofd, althans, dat heb ik en ik ga ervan uit dat bijvoorbeeld Adin en Nathe die ook hebben. En dat is niet altijd uit te leggen aan een ander.
Degene die op zoek is naar een paard moet iets hebben met een paard. het mooi vinden, er een goed gevoel bij hebben. Het helpt niet als anderen zeggen dat zij dít of dát paard moeten kopen omdat zij het toevallig mooi vinden.
Simpelweg omdat de koper er zelf misschien helemaal niet achter staat.
Waar zij waarschijnlijk meer aan hebben, en ik ook, is een tip voor een paard, dat misschien nog niet op marktplaats staat, van een kennis, een fokker of iets dergelijks. of goede ervaringen met fokkers/handelaren. MP en SH kunnen we zelf wel uitpluizen.
Alleen klopt de titel niet.
)
We verkopen hem niet maar mss staat het ras je wel aan

Adin schreef:1.67, dat is Joey. Heb ik nog maar is met pensioen![]()
maar ik moet eerlijk zeggen dat ik toen nog geen overtollige zwangerschapskilo's had.
Heb nu helaas 10 kg extra, ik lijk dus (nog wat) forser en dat staat gewoon niet mooi.
Je bent helemaal niet te groot/fors voor dit paard maar dit is mijn persoonlijke mening.
driebergen schreef:Ik neem aan dat kreupel, verreden en ongezond op geen enkel wensenlijstje staat.
toch worden die veelvuldig aangeboden, voor veel geld. dat maakt de zoektocht wel moeilijk.
wat is er mis met een kritische blik? die hoeft zeker niet afgestompt te worden door medelezers, is mijn mening. Logisch dat het perfecte paard niet bestaat. je zal sowieso dingen bij moeten stellen aan je wensenlijstje. Alleen ben ik van mening dat de maker van die wensenlijst daar zelf voor kiezen. Dat bedoel ik te zeggen.