Oja, het veulen is helemaal gitzwart, zonder enige aftekening. Het is een hengstveulen, en hij is erg speels en energiek, en was gelijk al erg sociaal naar mensen en andere paarden/veulens toe.
Weet iemand een leuke naam voor een vosje? Het liefst beginnend met de 'H', andere letters mag ook;)
megasuus
Geplaatst: 20-07-12 23:34
Voor mensen die namen zoeken weet ik wel een paar leuke; Frederiek Tinka Mayke Clair Roos Lisette Fleur Luna Ukkie Ucaja Gwenny Gaby Laika Dempsy Nikky Heidi Zantha Yue Pleun Brechtje Merlin Melinda Lady Daisy Kyra Blacky Blackie Lucy Lovely April (Engels uitgesproken)
Nayomie
Geplaatst: 20-07-12 23:45
megasuus schreef:
Weet iemand een leuke naam voor een vosje? Het liefst beginnend met de 'H', andere letters mag ook;)
M of h? Hanniebal Hurricane Hester Halco Hamlett Herriet Hendra Hephaistos
enjoy86
Geplaatst: 21-07-12 16:13
hot chocolate happy feet high five hurricane havidoff hollywood
ik heb een vraagje, als je aan startpas aanvraagt met je pony, mag je dan zijn naam veranderen. of moet je daar dan extra voor betalen??? want ik weet wel dat als je al een startpas hebt en je wil de naam veranderen moet je iets van 30 euro betalen. ik wil er niet zo veel aan veranderen maar ik zou Teuntjes Sensation wel willen veranderen in bijvoorbeeld Magic Sensation.
R.X.
Geplaatst: 27-07-12 15:15
elibeest schreef:
Flox
Mmah, het is een merrie he. Dit vind ik meer voor een ruin of een hengst.