Een bit zou ik inderdaad never nooit bij een supermarkt halen, dat ze af en toe die aanbiedingen hebben is wel leuk voor een dekje oid, maar een bit, dat haal ik toch liever bij de ruitersportzaak .
iloveiwan: Kijk eens op www.lidl.nl en dan bovenin bij service en dan fillialen, dan vind je er wel een Wat ze er te koop hebben? Paardenspullen. Kijk maar bij aanbiedingen en dan actuele aanbiedingen.
Ik heb nog nooit iets bij de Lidl gehaald, maar het schijnt vrij goede kwaliteit te zijn, vooral de halsters zien er leuk uit en zijn heel stevig schijnt
Ik zou nog wel een paar van die ruiterchaps willen maat 38/39 L zwart. Maar het aanbod is dit jaar niet meer zo groot helaas. Als iemand ze nog heeft liggen of weet waar ze te koop zijn hoor ik het graag.
ja dat klopt ja die ritsjes . Maar ze zitten heerlijk zou er nog wel een paar bij willen hebben. Jammer he eigenlijk dat het aanbod van paardenspullen ierder jaar minder lijkt te worden bij de lidl. Er zaten wel wat leuke dingen tussen. Nu dat ik een eigen paard heb is het allemaal niet meer te koop. Zou het nog terugkomen?
Als je nu ook een maat M had gewild Die heb ik toendertijd gekocht in de hoop dat ze nog wel ooit gingen passen, maar dat is niet gebeurd, dus ze liggen hier nog ongebruikt.
Dat ze steeds minder spullen hebben komt omdat het nog steeds om dezelfde partij gaat hoor. En zo komt het ook dat het in steeds minder regio's te krijgen is. Ze willen er nu wel eens vanaf (dit heb ik gehoord van iemand die in het magazijn werkte)