Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
_Tarzan schreef:Iemand ervaring met "stal sunshine" ? Volgens MP in Voorthuizen
_Tarzan schreef:Iemand ervaring met "stal sunshine" ? Volgens MP in Voorthuizen
StalNollie schreef:_Tarzan schreef:Iemand ervaring met "stal sunshine" ? Volgens MP in Voorthuizen
Dat is Jennie toch? Die zijn wel betrouwbaar wat ze weet verteld ze ook.
Petra schimmel kan je zien en als het later ontstaat kan het door stress komen, horzel larve tja ik ontworm ook zo goed mogelijk maar geen garantie op worm vrij.
Dus als dat het enige is waar je tegen aan bent gelopen....
Dat ze combi's fokt waar je niet achter staat ook dat is ieder zijn keuze. Ik fok ook het liefst waar ik zelf achter sta en dat is nog altijd met mijn merrie zonder papier en daar zet ik een hengst op naar eigen keuze. En daar zal een ander vast wel een andere mening over hebben.
StalNollie schreef:Maar dan is ze toch eerlijk geweest dat ze er nooit wat aan doet?
En ze had het betreffende dier pas net dus wat word er dan verwacht en daarnaast heeft ze ook wel vaak in de lage prijsklasse dus entingen zul je echt nog zelf moeten doen.
Maar wist je dat er sowieso vaak niet geënt word ook niet bij fokkers en andere handelaren dus ook geen min puntje. Zal ook niet in adv hebben gestaan dat ze wel geënt waren dus dat wist je op voorhand.
Naar mijn weten is het eerlijke handel voor soms nog leuke zachte prijzen. Overigens is ze erg gelovig dus niet op zondag en liegen zal ze ook niet doen. Ken haar overigens niet persoonlijk.
Overhaast en keuren tja je bent er zelf bij en sommige prijsklasse is ook beslissen en meenemen.
_Tarzan schreef:MarjanB schreef:Ben helaas nog op zoek.. wel verknocht geraakt aan haflingers
Ik zie dat er gisteren een leuke op MP geplaatst is, ken het dier niet ofzo maar moest gelijk aan jou denken