Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Celebi schreef:Is dat paard hierboven niet een flink stuk groter? Dan krijg je automatisch ook een grotere uier als deze vol schiet. En ze hoeven dus niet altijd vol te schieten blijkbaar.
Maar die buik.. Als dat geen veulen is heeft ze toch gewoon een Skippy bal opgegeten en daar verstopt?
Ponytante schreef:JenniferU schreef:Geen verstand van uiers en klings maar zie een leuke shet op de foto
Ik ook niet, maar uit deze topic heb ik inmiddels geleerd dat een gemiddelde pony één van allebei heeft. Één uier en één kling!![]()
Ook één staart en wat voor een![]()
En eentje in team hooi al aan het twijfelen. Spannend
Caitlin_K schreef:Ik zie duidelijk verandering in de uier, en nee, het is niet zoals de meeste uiers eruit zien vlak voor de bevalling, maar mijn merrie is ook bevallen zonder hele volle tietjes. (mini + eerste veulen)! Welliswaar wat meer, maar ik ken ook een merrie met theezakjes die ineens volschoten tijdens de bevalling. Wat spannend!!Spoiler:
[ [url=m/WqkhGr.jpg]Afbeelding[/url] ]
Poekkie schreef:Caitlin_K schreef:Ik zie duidelijk verandering in de uier, en nee, het is niet zoals de meeste uiers eruit zien vlak voor de bevalling, maar mijn merrie is ook bevallen zonder hele volle tietjes. (mini + eerste veulen)! Welliswaar wat meer, maar ik ken ook een merrie met theezakjes die ineens volschoten tijdens de bevalling. Wat spannend!!Spoiler:
[ [url=m/WqkhGr.jpg]Afbeelding[/url] ]
Niet helemaal vol maar hier zit anders wel heel duidelijk melk in hoor!
Ponytante schreef:Maar, het is nu wassende maan. Véél groente etc moet bij wassende maan geplant, is goed voor het ontkiemen. Kán dus ook zeer bevordelijk zijn voor veulens om zich juist rond deze tijd wereldkundig te maken!
Ponytante schreef:En welke is dan het eerste kwartier en welke het laatste? Rechter of linker? Kijken van voor of achter? Kom ik vaak ik kruiswoordpuzzels tegen.