Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Humpiedumpie schreef:Nou, inmiddels krijg ik haar helemaal niet te pakken meer.
Had vorige week een les afgesproken. Dus ik was daar bepaalde tijd, was zij er niet en mijn pony er niet. Heb 3 kwartier gewacht. Ze nam de telefoon ook niet op. Dus toen ik weg wilde rijden, zag ik haar aan komen rijden met mijn pony. Ze had het verkeerd begrepen.
Ze beloofde me wat lessen vooruit te plannen met me. Ik betaal 1000 euro, dat is inclusief lessen. Die afspraak heb ik inmiddels 10 dagen geleden gemaakt,dat we lessen vooruit zouden plannen, maar heb niks meer gehoord.
Op mijn appjes/mail/belletjes reageert ze niet.
Als ik er heen rijd is ze er niet. Dus ze is onmogelijk bereikbaar en komt haar afspraken niet na. En de lessen die inbegrepen zouden zijn, heb ik niet gehad. Er zijn al 4 weken voorbij zonder dat ik de mogelijkheid had te lessen, puur omdat ze niet bereikbaar is.
Echt slecht dit. 1000 euro..
Koekie73 schreef:Humpiedumpie schreef:Nou, inmiddels krijg ik haar helemaal niet te pakken meer.
Had vorige week een les afgesproken. Dus ik was daar bepaalde tijd, was zij er niet en mijn pony er niet. Heb 3 kwartier gewacht. Ze nam de telefoon ook niet op. Dus toen ik weg wilde rijden, zag ik haar aan komen rijden met mijn pony. Ze had het verkeerd begrepen.
Ze beloofde me wat lessen vooruit te plannen met me. Ik betaal 1000 euro, dat is inclusief lessen. Die afspraak heb ik inmiddels 10 dagen geleden gemaakt,dat we lessen vooruit zouden plannen, maar heb niks meer gehoord.
Op mijn appjes/mail/belletjes reageert ze niet.
Als ik er heen rijd is ze er niet. Dus ze is onmogelijk bereikbaar en komt haar afspraken niet na. En de lessen die inbegrepen zouden zijn, heb ik niet gehad. Er zijn al 4 weken voorbij zonder dat ik de mogelijkheid had te lessen, puur omdat ze niet bereikbaar is.
Echt slecht dit. 1000 euro..
Klinkt nog 10x erger als bij mijNiet afspraken nakomen en dat je daar voor niets staat (voor de 2e keer toch?) Belachelijk!!
Is dit iemand die je al kende?
Ik had migraine de afgelopen 2 dagen dus ik ga straks bellen. Al die tijd ook niets meer gehoord :-(
Ik ga haar sowieso 6-1 halen, dan is ze er 5 maanden en 4 maanden in training. Als ik straks bel, ga ik dat aangeven en dat ik er vanuit ga dat de 3 gangen erop zitten. Net als een rem en dat mijn dochter dan iig 3x heeft gereden met zijn begeleiding.
Ik houd helemaal niet van dit soort confrontaties maar ik ben er klaar mee.
Koekie73 schreef:Kort maar goed gesprek gehad. 1e week van Jan ga ik haar weer ophalen. We hebben afgesproken dat dochter er dan ook een aantal keer op heeft gezeten.
Hij snapte wel dat ik behoefte had aan meer info maar hij gaf aan dat niet te redden door drukte.
Tja, ik vind dat dat bij de job hoort.
Maar goed, ik weet nu waar ik aan toe ben en heb zelf de kaders maar even aangegeven. Hij begreep dat wel.
Humpiedumpie schreef:Koekie73 schreef:Kort maar goed gesprek gehad. 1e week van Jan ga ik haar weer ophalen. We hebben afgesproken dat dochter er dan ook een aantal keer op heeft gezeten.
Hij snapte wel dat ik behoefte had aan meer info maar hij gaf aan dat niet te redden door drukte.
Tja, ik vind dat dat bij de job hoort.
Maar goed, ik weet nu waar ik aan toe ben en heb zelf de kaders maar even aangegeven. Hij begreep dat wel.
Goed van jou en fijn zo!
Ik heb haar ook gesproken en zowaar een afspraak kunnen maken. Geeft de burger weer moed. Ook wat filmpjes gekregen en hij doet het super. Daarom vind ik het wél fijn dat hij daar staat.
manic schreef:Op zich ook wel weer fijn als je het als volwassen mensen onder elkaar uit kan praten. En ook wel heel leuk om naar uit te kijken…. Dan gaat haar echte leven beginnen!
Die van mij was vandaag voor de 2e keer echt een rijpaard. Ze doen het echt super! Begint nu toch eindelijk een beetje te kriebelen