Wij hier vallen idd met ons gat in de boter (zeeuws vlaanderen) maar wij kussen dan weer geen pollekes. Daar knijpen we in Maar super hoor TS dat Misterio nu echt van jou is, het is je meer dan gegund!!
Haha grappig dat verschil in die uitdrukkingen. Een Vlaams stalgenootje vroeg laatst voor de grap of ik in mijn gat gebeten was. Dat is hetzelfde als in NL op je pik getrapt.
TS, ik lees het topic niet mee, maar zie deze af en toe eens voorbij komen. Wij hebben een pony gehad met ernstige COPD. Bij haar werkte de reguliere medicijnen niet. Wat wel werkte, was menselijke medicatie. Wij zetten zo'n puffer die normaal over neus en mond gaat op een neusgat, en hielden met onze andere hand het andere neusgat dicht. Onze pony heeft tegen ieders verwachting in nog drie jaar geleefd. Wij kwamen er erg laat achter. Wilde je deze als tip meegeven, mocht de medicatie niet (meer) aanslaan. Succes met je paardje!
'Stille meelezer' Ik heb je topic vanaf het begin af aan gevolgd en bij deze van harte gefeliciteerd en ik hoop dat jullie nog lang plezier van elkaar mogen hebben!
LadyDii
Geplaatst door de TopicStarter: 24-11-22 18:30
Lay_D schreef:
'Stille meelezer' Ik heb je topic vanaf het begin af aan gevolgd en bij deze van harte gefeliciteerd en ik hoop dat jullie nog lang plezier van elkaar mogen hebben!
Ben ook benieuwd hoe het is gegaan! Hopelijk staat hij er fijn!
Willekes
Geplaatst: 04-12-22 23:38
Kwam je topic nu pas tegen. Mooi hart voor dieren verhaal. Fijn dat hij een blijvend, goed thuis gevonden heeft bij jou en op jouw naam staat. Genieten! Heeft het maar getroffen met jou