Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Myrkvi schreef:Hoi!
Ik lees ook graag mee, misschien hebben jullie mijn topic wel gelezen " opgelicht, paard blijkt 10 jaar ouder "
Mijn merrie nu aan de kinderboerderij kunnen doneren.. en nu opzoek naar een ander paardje, heb er 3 bekeken,waarvan 1 ook een niet kloppend paspoort had
Lieser schreef:Dilan93 schreef:En idd, als ik weet dat een paard echt ver buiten mijn budget ligt, dan ga ik niet langs, ook niet ald de prijs bespreekbaar is.
Als ik 5000 heb en de VP is 10.000, dan lijkt het me sterk dat ik het paard voor 5000 mee krijg
Was het maar zo. Er staat een hele leuke ISH te koop op ehorses voor 23k. Die zou ik best voor 13k willen hebben
Zonnebloem92 schreef:Ik vind de vraagprijs verhogen heel raar. Ik had mijn merrie te laag geprijsd destijds, had er veel meer uit kunnen halen maar ja er stond een prijs bij en vind het niet netjes om de prijs te verhogen omdat er veel belangstelling is. Er is toen ook boven de vraagprijs geboden, maar ben bij de vraagprijs gebleven en bij degene waar ik het beste gevoel over had en niet de hoogste bieder.
Getup schreef:Natuurlijk balen van het verlies in geld, maar wat fijn, dat je je paard niet terug hebt gedaan , maar er een passend tehuis voor gevonden hebt.
Nu lekker op zoek naar een nieuw paard, dus
Getup schreef:Natuurlijk balen van het verlies in geld, maar wat fijn, dat je je paard niet terug hebt gedaan , maar er een passend tehuis voor gevonden hebt.
Nu lekker op zoek naar een nieuw paard, dus
K_nolan schreef:Nou de pony is op voorbehoud van klinische keuring goed. Weet iemand toevallig een goede keuringsarts in de omgeving nieuw-vennep (kom niet van die regio) heb wel me eigen arts ingeschakeld maar geen idee of die op korte termijn kan.
Was een leuke pony, schrok 1 keer van een hond die plots afging en ging rennen, maar enkel stap op de pas en corrigeerde daarna gelijk
K_nolan schreef:Het leidse land heb ik voor een klinische keuring 2 keer een slechte ervaring mee helaas dus die bel ik liever niet, meursing ken ik niet ga ik ook even bellen. Verkoper wilt het liefst op terrein keuren.
Vinnie123 schreef:Ik heb nu een 3 jarige cruzado op het oog. Oogt nog jong en “puppyachtig”, is hier geboren en getogen. Zouden jullie zo’n kleintje klinisch/rx keuren? Waarom wel/niet?
K_nolan schreef:Nou de pony is op voorbehoud van klinische keuring goed. Weet iemand toevallig een goede keuringsarts in de omgeving nieuw-vennep (kom niet van die regio) heb wel me eigen arts ingeschakeld maar geen idee of die op korte termijn kan.
Was een leuke pony, schrok 1 keer van een hond die plots afging en ging rennen, maar enkel stap op de pas en corrigeerde daarna gelijk
mamabird schreef:[quote
Verder nog mensen op pad geweest dit weekend?