Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Kmbrly schreef:Ik mag hopen dat hij er niet weer iets voor aanrekende

)

)
het is moeilijk om exact uit te leggen wat er gebeurt is allemaal maar safe to say dat mijn broer best een "terugval" gehad heeft en dat ik mezelf oprecht af vraag of ze hem ooit met rust gaat laten. En als ik heel eerlijk ben is hij niet de enige die een beetje een terugval gehad heeft psychisch.
Moe, alles doet pijn, hoofdpijn en kortademig en pijn op mijn borstkast. Allemaal bekende bijwerkingen maar ook bijwerkingen die ik al tijden niet meer gehad heb in die mate. Ben vandaag meerdere keren letterlijk moeten gaan zitten terwijl ik de weide aan het uitmesten was.
Waarom ze zo heftig zijn weet ik overigens niet. Het is al lang geleden maar het is niet dat het nog nooit zo geweest is. Soms reageert mijn lijf gewoon harder en helaas voel ik dat meestal al binnen het kwartier als ze de infuus aan hangen maar goed het moet er toch in dusja. 
Ik had een idee en ik ben het kwijt.
zelfs zijn job kwijt geraakt één van die keren omdat hij weigerde om ook maar 1 bezoek aan zijn comateuze zus over te slaan (twee keer een half uur per dag en zijn werkgever vond 1 keer wel voldoende. Mijn broer vond van niet..) in tegenstelling tot andere familie leden heeft mijn broer dat niet één keer tegen me gebruikt... sterker nog... HIJ voelt zich schuldig dat het mij overkomen is ipv hem...
(om maar even kort weer te geven wat voor iemand mijn broer is en waarom zijn ex hem zo kan uit buiten....Als hij van iemand houdt is dat onvoorwaardelijk... ten koste van zichzelf...
)
)
als mijn man me vast pakt zitten de twee jongste alert en klaar om tussen beide te komen.
)Waarop hij: ‘je bent lijkbleek en ziet uit alsof je al drie weken niet geslapen hebt terwijl ik weet dat je vandaag het merendeel van de dag geslapen hebt. Is dat van de medicatie?’
duizeligheid, hoofdpijn, vermoeide spieren, sufheid... Het gaat over... maar het kan even aan houden, heb vandaag ook een groot deel van de dag gerust. Had Joy in een vuur element gemaakt maar die moet opnieuw net als het water element.
aan dit tempo heb ik ze allemaal vier keer gemaakt eer ze naar mijn zin zijn, maar van het tekenen ga ik wel dieper ademen waardoor op zijn minst de hoofdpijn en duizeligheid grotendeels weg getrokken zijn nu.

Ik probeer ook op mijn social media vaak juist de leuke dingen te posten om mensen te doen glimlachen maar dat lukt even niet zo goed. 
) dus ik roep van ongeveer 60m ver "Rêve!" *geen reactie* en toen: "TERROR!!!!!" *Rêve draait om en komt naar me toe draven*.
Mars schreef:Goeie hemel dat is wel veel op het bord van één mens. En dan lees ik dat je ook nog met fysio wat irritatie hebt, waar je normaal toch altijd veel steun en hulp vindt. Niet gek dat je het even kwijt bent allemaal.
Van mij ook een virtuele knuffel
Dinsdag naar Chris. Dan ben ik pas echt gerust. Onze piste ligt vrij mul. Chris zijn piste ligt meer als een wedstrijd-piste. Thuis loopt hij helemaal goed maar dat deed ie zaterdag voor de wedstrijd ook Dusja...

Misschien moeten ze me eens met de vader laten spelen die normaal niemand dult. Wellicht doe ik het goed met hun vader-lijn.
(ze hebben dezelfde vader maar andere moeders)
Hij is ook zo mooi schoon!
Vigo klooit wel nog steeds met zwelling helaas.