Jaloers op binnenbakken... dan zal ik maar geen foto posten van onze buitenbak

Daar is de stalhouder nu mee bezig, volledig nieuwe bodem en omheining en hij is langer en breder geworden...
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Froukje schreef:Haha ik ben al jarloers op jouw bakMaar wat doet hij dat hangen braaf!
Anouk_H schreef:Froukje schreef:Haha ik ben al jarloers op jouw bakMaar wat doet hij dat hangen braaf!
Haha dit is een kwestie van kruiwagens vol brandnetels verwijderd hebben, 5 paaltjes in de grond met op 2 hoogtes een dun stroomlintje. (Zonder stroom) mijn vierkant is ongeveer 18x18. Prima om te longeren en straks de echte eerste passen onder de man(vrouw) te maken. Dit is eigenlijk het weitje van onze shetlander.
Wel jammer hoe hard die brandnetels groeien, een maand geleden alles weg en nu alweer zo begroeid als op mn filmpje
Citaat:Gemaaide brandnetels zijn een heel lekkere paardensnack.![]()
Ik laat in een hoekje van de wei express de brandnetels groeien en maai ze eens in de zoveel tijd om. Als ze drogen dan prikken ze niet meer en vinden de paarden het heerlijk.
Anouk_H schreef:Citaat:Gemaaide brandnetels zijn een heel lekkere paardensnack.![]()
Ik laat in een hoekje van de wei express de brandnetels groeien en maai ze eens in de zoveel tijd om. Als ze drogen dan prikken ze niet meer en vinden de paarden het heerlijk.
Wat goed om te weten!![]()
het lastige is dat we geen elektriciteit hebben, dus grasmaaien gaat lastig alles moet met de hand of een minitractor laten komen (hek is 3m breed)
Zo was mijn vierkant toen we zo goed als alles eruit hadden:
[ [url=m/hqMl60.jpg]Afbeelding[/url] ]
goldenarrow schreef:Ik heb wel een ruime buitenbak, maar hij is erg zwaar en we hebben er nu nog paarden in staan, dus als ik wil rijden moet ik die er eerst uit halen.
Ben ook wel jaloers op de mooie binnenbakken, haha.
Ik heb vandaag Prazani weer ingevlochten, zijn permanentje was eindelijk weer uitgezaktGelijk maar even geoefend met een krukje, maar daar gaf hij helemaal niks om. Hij was braver met krukje dan zonder
[ [url=m/ZiOCxw.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/ee3oOr.jpg]Afbeelding[/url] ]
Veulentje mocht ook oefenen voor shows die toch niet doorgaan(sorry voor de veulenspam, ben gewoon zo verliefd op hem
zal vanaf nu ophouden
)
[ [url=m/RLrAr8.jpg]Afbeelding[/url] ]