Loez, hij heeft een super leuke verjaardag gehad ondanks dat het een gekke verjaardag was nu . Veel kaartjes en mensen die wat aan de deur kwamen afgeven.
Weer eens een poow spammetje . Maandag was ik lekker zelf naar stal geweest, want dat was de eerste schooldag voor de kinderen.
Gisteren wou Tim even rijden, of nouja dat is een hoop gegiechel en gelach .
Vandaag wilde ze beiden rijden . Dus dat werd eerlijk delen . Jesse mocht eerst van Tim. Want dan was het zadel al lekker warm .
En Jesse heeft helemaal zijn draai gevonden . Tim wou voor het eerst een sprongetje proberen, en tsja dat wou Jesse dus eerst voordoen . Poow sprong er bij hem aardig hoog overheen en Jesse was super geconcentreerd dus we hebben het lekker bij 1 sprongetje gehouden .
Ja soms vind ik dat best lastig. Hij heeft af en toe echt wel even een grens nodig of een klein zetje als hij heel snel de handdoek in de ring wil gooien. Maar als ik dat dan heb moeten doen dan sluit hij wel gewoon heel erg fijn af. Van het weekend had hij even zo'n moment, maar als ik dan zie hoe onwijs goed, fijn en met veel plezier hij vandaag heeft gereden dan geeft dat toch ook wel de bevestiging dat ik het goed heb gedaan . En die weekenddag sloot hij ook gewoon af met een hele grote glimlach en lol. Merk dat hij momenteel zo hard groeit met zijn zelfvertrouwen en vertrouwen in Poow, hij zette haar vandaag zelfs in galop tijdens het "opwarmen" aan de longe .
Ik hou van Poow maar ook van die knappe kerels! Echt super zo! En jij bent ook een topper met die 3, geweldig!!
SsSimonee
Geplaatst: 13-05-20 21:28
Wat heerlijk om deze Foto's weer te zien! En ik ga zeker met mijn voorgangers mee. Beide jongens krijgen hun ruimte en grenzen om op hun eigen manier met Poow bezig te zijn en hun vertrouwen in haar te krijgen/hebben
Ik reageer eigenlijk nooit, lees wel altijd braaf mee, maar wil nu toch even iets kwijt.
Ik ben door de afgelopen maanden terug gaan bladeren en het is echt mooi om te zien hoe Jesse per keer meer ontspannen op Poow zit. Eerst zie je echt de spanning in zn kaken en in zn hele lijf eigenlijk wel en dat zakt nu steeds meer weg.
Ik hoop zo voor hem, dat ze het samen weer helemaal lekker op kunnen pakken!
Cindeeh, heb je helemaal gelijk in inderdaad, hij heeft echt een jaar na de dood van Mellow nodig gehad om weer van Poow te kunnen gaan genieten met rijden. En ik denk dat de vele tijd op stal de afgelopen weken ook zeker heeft geholpen dat hij haar nog meer is gaan vertrouwen .