Vandaag even draf op commando geoefend. Uiteindelijk deed hij het en heb hem heel overdreven beloond.. Hij stond echt van 'Ehh, ik snap het niet..
'. Dat snap ik ook wel. Eerst mag je niet draven aan de hand en dan moet je plots draven en wordt je beloond. Heel verwarrend natuurlijk.. Maarja, hij heeft niet door dat als ik iets vraag het de bedoeling is dat ie het doet.. En als ik dat niet vraag de bedoeling is dat hij dus gewoon normaal stapt. 
Ook weer voetjes opgetild en uitgekrabd, gaat ook steeds makkelijker.

Of laat je de snor zijn gang gaan?

dat hoeft voor mij ook weer niet haha

Daarna mocht ze zweepjes voor me oprapen en dat deed ze prima *zal zo even video uploaden haha* 
en dan is ze ook poeslief daarna.
).
) dat hebben we de kop ingedrukt Door 2x met een zweep op zijn voorbenen zodra hij omhooggevallen wilde komen. Nu is hij braaf bij de smid, ik moest alleen zijn eerste voorbeen optillen en overgeven aan de hoefsmid en toen kon hij alles zelf verder doen en was Fedde heel braaf (tja nu houd ik hem ook zelf vast
ach, die Fflur, schoppen mag niet. Stout! Tantetje is ook zo'n kleine schopperd. Als het haar niet zint, gooit ze gerust een achterbeentje de lucht in. Ik heb het idee dat die kleintjes dat op een of andere manier toch sneller doen?